Nykär15 skrev 2017-01-08 15:29:56 följande:
Jag blev trött av ProgesterAll när jag tog för lite, provat att öka mängden?
Jag har en brännande/svidande molvärk liksom, sen min rosa flytning igår morse, mår konstigt kvällstid och blir snabbt hungrig, frusen med som kan pendla fort till varm.
Började med Lutinus först idag för jag ville ha en ärlig chans känna av min kropp vilket jag gjort nu och hoppas så det inte bara är framkallade symptom...blir ju så besviken när man är skengravid :(
Jag mår aldrig så värst illa direkt efter äl, men molvärken brukar stanna men ändra karaktär.
Jag har ökat mängden mot förra månaden då jag 10x2 mg. Nu tar jag 20x3 mg och får för mig att det kanske är därför som jag blir trött....Har inte fått vaggisarna därav ökade jag progesterall denna månad för jag vill inte riskera att det blir för lite om jag skulle vara gravid för vaggisarna ger ju så mkt mer.
Din rosa flytning igår morse borde väl kunna vara en nidationsblödning? Hoppas och håller tummarna för att det kan vara det i varje fall :) Jag personligen har aldrig haft nidationsblödning men vet att en del får det. Däremot fick jag kraftiga blödningar vid min andra graviditet vid 12 v och vid min sista grav. innan jag visste att jag var gravid. Mkt kraftiga blödningar båda gångerna men allt gick bra ändå tack och lov.
Hungrig är jag också kom jag på nu när du skrev det och fryser gör jag hela tiden sen två dgr tillbaks. Idag kom ju tröttheten tillbaks för att jag till slut kände mig lite yr.
Förstår vad du menar med framkallande av symptom. Sen jag började med progesterall har jag fått mkt mer symptom än jag haft tidigare månad när vi försökt bli gravida. Jag tror personligen att jag är känslig för progesteron. Likaså verkar jag vara känslig för pergon för jag fick en helvetes ÄL smärta, så mkt att jag inte skulle kunna få till ett samlag dagen jag hade ÄL. Tur vi myste på två dgr på raken innan annars hade det garanterat varit kört denna månad :)
Jag inväntade bara att FF skulle sätta ut ÄL sen började jag med krämen. Tidigare månad har jag börjat två dgr efter att ÄL test visat positivt men ville vara helt säker på att krämen inte gjorde så min temp höjde sig.
Nu får bannemig tiden gå fort så vi kan testa!! :)