38+ och försöker bli gravid.
tack alla
Vågar inte riktigt tro det än.. ser fler test i min framtid.
Tror jag testa mig 4 gånger med förra barnet :)
Maken däremot går omkring och sjunger Supersperm supersperm suuuper sperm
tack alla
Vågar inte riktigt tro det än.. ser fler test i min framtid.
Tror jag testa mig 4 gånger med förra barnet :)
Maken däremot går omkring och sjunger Supersperm supersperm suuuper sperm
Hoppas det går bra för alla.
Tog ett nytt test idag och är fortfarande ett svagt streck. Molar ännu som bara den och har nu börjat må illa. Känns som jag har för starka symptom för att vara så här tidigt.
Min äl var nog på CD10 ändå för nu är de svaga och molvärken borta. Hade ju flytningar på cd9 och stegringen började då med. Så nu långa väntan på BIM bara...
Hej
håller tummarna för dem som ska testa nu i dagarna. Hoppas på härliga små plus.
Själv har jag inte fått plus på mina mer än på det svaga för några dagar sedan. Av någon anledning så visar mina ägglossningstest fortfarande starkt trots att det nu gått 2 veckor. Jag har aldrig streck på dem annars förutom runt ägglossning så tycker det är hemskt märkligt.
Jag tog två gravtest några dagar sedan som båda visa väldigt svaga streck så vänta tills igår och tog ett gravtest till men det var helt blankt.
Magen molar och jag har ont i ländryggen. Vet inte vad jag ska tro
Som jag anade mensen kom idag
Denna månads cykel 30 dagar...
Här dök mensen upp som väntat idag. För sörja lite idag och sedan vänta på nästa chans
Hej
Har inte skrivit på ett tag. Visade sig att min "mens" var ett tidigt missfall så är lite osäker hur babyverkstan funkar nu. Är mitt första missfall så vet inte hur min kropp kommer hantera det. Har i alla fall slutat blöda nu och testet i morse var blankt så då är väl hormonerna ute.
När kan det vara en ide att börja testa för ägglossning? nåb som vet