38+ och försöker bli gravid.
wa76: Trötthet är väl ett gott tecken! Är det ett återbesök du har imorgon men de inte tar kompletterande prover? Hoppas jag missförstod, annars låter det jättekonstigt.
De tog kompletterande prover idag, fast de tidigare sagt att jag borde vända mig till en MVC för det. Jag var lite på helt enkelt ;) Hade ju 2,98 i TSH sist. De tog TSH igen, TPO-antikroppar (autoimmunitet) och tyroxin till slut, vilket jag är tacksam för. Tyvärr så kommer jag inte veta svaren förrän måndag morgon. Jag kollade mina prover från 2003 när jag hade nyligen blivit gravid med min äldsta (och inte visste det) och då låg TSH på 2,8. Varken läkare eller jag visste då att jag nyligen blivit gravid men jag hade lite hjärtklappning och var trött (hade även lågt blodvärde) så de tog prover. Sen skickade hon provsvaren till mig hem och jag sparade dem i alla dessa år. Jag vet inte om det har någon betydelse? Nämnde det till läkaren idag.
Fortsätter smörja in med krämen så länge (progesteral). Vi ska ju flytta på tisdag, huset är sålt, det blir mycket lyft och stress, vet inte hur det kommer gå! Fortfarande orolig, för mycket kan gå fel men försöker bara njuta och slappna av nu.
Ha en fin helg nu allihopa! <3