Monchichi skrev 2017-01-15 09:34:10 följande:
wa76: Tack för mer vitamininfo. Vi äter rätt mycket ägg, men på tok för lite fisk. Svårt komma på fiskmåltider men det är ju förstås en ovana. Vad säger dietisten om lågkolhydratkost?
Tvilling73 och mysmammi: Äsch vad tråkigt!
Nykär: Hur har det gått idag?
Too tiki: Trist med sen postleverans. Har du köpt något nytt test?
Anonym (Littleprincess): Vi försöker med barn nummer 6.
Vi får nog avbryta försöken denna månad. Jag har drabbats av vad jag tror är halsfluss och känner mig riktigt risig. Bad timing! Tror väl knappast att kroppen skulle prioritera att skapa en graviditet om den har fullt upp med att utrota en inflammation.
Testade negativt igår och slutade då med Lutinus så mensen kan komma idag eller förhoppningsvis i morgon så vi kan börja om...testade idag med på BIM och det är negativt så bara att vänta nu. Ledsen igår men man blir luttrad..så bara att kämpa vidare. Tårarna hjälper ju tyvärr inte det minsta...
Anonym (Sanna) skrev 2017-01-15 22:06:11 följande:
Jag hoppar in här. Är 39 år och är snart på nionde försöket. Vi försöker på femte barnet.
Jag har precis fått mens och har börjat för första gången med rosenrot. Äter även magnesium, kalcium, d vitamin, omega 3, multivitamin samt tar terracough som ska göra det lättare för simmarna. Hoppas mycket på rosenroten. Vi får väl se hur det går.
Jag har försökt hänga med lite i tråden. Hejsan allihopa!
Välkommen!