38+ och försöker bli gravid.
Blä för negativt!
Jo alla gånger jag vart gravid har jag sett det redan på ÄL+10 på Testlagret..men jag testade med negativt med dem idag på ÄL+11 så jag börjar ju ge upp hoppet för denna gången med
Blä för negativt!
Jo alla gånger jag vart gravid har jag sett det redan på ÄL+10 på Testlagret..men jag testade med negativt med dem idag på ÄL+11 så jag börjar ju ge upp hoppet för denna gången med
Too tiki: Tack för info om vitaminerna. Jo det enda jag påminner mig ha hört är det där med folsyra om man hoppas på graviditet, men det tror jag att jag får i mig via maten. Övriga är jag högst osäker på så där får jag nog tänka om.
Rosenlarv: Hu vad tufft för er! Hoppas som du säger att kroppen fixar detta nu när det ändå måste ske, och att ni har kraft att försöka snart igen.
Anonym(:)): Grattis!
Too tiki och Nykär: Ni testar ju så tidigt, och ger upp redan före ÄL+14. Men det klart om tidigare graviditet visat tidigt så förstår jag lite, men jag skulle ju säga att än finns det hopp. Det är ju bara så jobbigt att få det där negativa. Hellre inget veta än negativt har jag resonerat, fast jag vet att det gör ju egentligen ingen skillnad. Det där med progesteron och kräm kan jag iofs inget om. Stoppar man mensen med det om man inte är gravid? Den vill man ju förstås inte förskjuta om man ändå inte är gravid. Hellre får den komma då så man får ladda om. Hur som, håller tummarna för er att det visar + snart!
Som jag anade mensen kom idag
Denna månads cykel 30 dagar...
Fyller 38 i år, har en kronisk sjukdom samt cystor på äggstockarna...och jag plussade nyligen! :)
Här dök mensen upp som väntat idag. För sörja lite idag och sedan vänta på nästa chans
Negativt idag ÄL+13 :( Är troligtvis inte gravid för idag dippade tempen också så idag slutar jag med krämen och hoppas mensen kommer igång så jag kan börja om med pergo (dubbelkur denna gång).
Jag hoppar in här. Är 39 år och är snart på nionde försöket. Vi försöker på femte barnet.
Jag har precis fått mens och har börjat för första gången med rosenrot. Äter även magnesium, kalcium, d vitamin, omega 3, multivitamin samt tar terracough som ska göra det lättare för simmarna. Hoppas mycket på rosenroten. Vi får väl se hur det går.
Jag har försökt hänga med lite i tråden. Hejsan allihopa!
Tack, jag skrev till dig precis :) Har också funderingar kring om man kan bli gravid mer...Jag tror att mina ägg är skruttiga så jag kommer faktiskt börja med DHEA som jag läst väldigt mkt positivt om de senaste dagarna. Hade beställt det före jul men dumt nog tog jag inget då, men ska börja så snart som mensen bara kommer igång för det tar ett par månader innan den ger effekt.
Många kramar till dig och hoppas det känns bättre snart