38+ och försöker bli gravid.
Till er som har ätit pergotime. Hur har ni mått psykiskt? Jag upplever tyvärr att jag blivit rejält deppig, trött och konstig av pergotime. Började googla runt nu och insåg att jag uppenbarligen inte är ensam om det. Tror inte jag kommer våga köra en kur till som det känns nu. Vad finns det för alternativ? Orolig för letrozol också för jag är rätt känslig när det kommer till hormonsvängningar... Hur funderar gonal-f?
Milou3: Mycket för dig på en gång! Lycka Till med både nytt jobb, bok och hundvalp! Och så bebisgörandet så klart!
Så härligt att du känt lite fladder :)
Jo tack, flytten har gått bra men vi behöver åka upp igen för vi fick inte med allt under helgen. Nu sitter jag på nya arbetet och försöka komma in det nya, men allt gott än så länge :)
Har mens nu men är på cd 6 så jag antar att monitorn snart vill att jag börjar testa för ÄL. Äter munkpeppar denna månad som tyvärr inte verkar göra mig pigg men mensen är mer normal mot när jag åt Pergo och RR, då blev den väldigt kort.
Ska bli intressant att se när jag får ÄL av munkpepparn och om den kan göra ngt åt min lutealfas. Med RR kom mensen trots att jag smörjde mig och det har den inte gjort när jag åt Pergo.
Håller tummarna för dig imorgon!