Too tiki skrev 2016-12-10 20:59:58 följande:
Tack för svar Nykär :) Får hålla mig till tåls då och sen hoppas att jag inte får en massa jobbiga biverkningar runt jul..
Jag fick inga biverkningar alls av Letrozol, får man lätt det av Pergo?
Ankissen skrev 2016-12-11 11:35:35 följande:
Ville bara heja på er! Jag är själv gravid med 3:e barnet som ska komma 22 maj. En liten kille enligt NIPT. :) Jag är i v. 18 i morgon men för detta har jag fått kämpa. Två jobbiga missfall i våras varav ena, ett MA, avslutades medicinskt och sen en skrapning.
Med lillen i magen fick jag uselt på KuB, 1/22 och gick då vidare med nipt. I torsdag kom äntligen svaret, efter fyra veckors ångest, att bebis är frisk. Som sagt, heja er!
Grattis! Skönt höra att det kan gå vägen, och underbart med positiva besked på NIPT!
bluebird6 skrev 2016-12-11 11:55:09 följande:
Nä, jag får väl prova idag..
Men hade ju velat ha testen redan i måndags då jag tänkte börja testa inför ÄL i onsdags (troligtvis). Vi har dock legat iom att det enligt appen borde varit då.
Sedan vet jag inte om ÄLtesten visar mindre röd färg både innan o efter ÄL. Så jag ska allt prova idag och imorrn med tom. Är det som jag tror med äl onsdag ev. torsdag så ska väl strecket blekna mer o mer?
Sedan bara att börja vänta på BIm.
Vi har en pojk sedan tidigare så jag önskar mig en tös, men blir lycklig över ett barn vilket som så klart. Känns liksom inte lika självklart att bli gravid igen femtielfte försöket typ... sNART 39 ÅR GAMMAL.
Jag brukar ha rätt halvstarka ÄL-test innan och efter. Men denna gång var mina innan nästa hela blanka och så PANG så kom stegringen rätt fort och sen har de gått rätt långsamt neråt igen...men jag kan ha rätt halvstarka test från ÄL ända fram till mens, så precis innan mens är de nästintill positiva men inte riktigt. Jag får gå på ÄL-smärtan och den stegringen som blir för att veta. Ska lägga in en bild strax så får du se min upp och nedtrappning. Där syns tydligt att nedgången sker rätt sakta.