Inlägg från: Anonym (Ehhhh....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ehhhh....)

Min pv håller på och gör slut med mig planerat. VF kan hann inte säga det Facebook mot face

Om jag lyckats fatta något rätt så skriver du att du är en f.d. missbrukare. Men ska in på avgiftning???? Om du slutat missbruka så låter ju det konstigt i mina öron?! Jag tror att ni båda har så mycket egna problem så ni kanske bara är dåliga för varandra. Tycker du ska lägga fokus på ditt egna liv och framtid utan droger istället. Hoppas det går bra för dig och att du kommer ur det och får ett bra liv.

• Anonym (Ehhhh....)

Nu minns jag också din förra tråd. Er relation är totalt destruktiv för er båda. Mogna och lämna! Ta hand om ditt eget liv istället för att lägga tid på något som bara drar ner er båda. Väx upp och inse det uppenbara! Ni har INGEN framtid tillsammans.

• Anonym (Ehhhh....)

Desdutom, en f.d. missbrukare behöver ingen avgiftning!

• Anonym (Ehhhh....)
    BBGG skrev 2016-09-18 14:19:57 följande:

Det är inte jag det är hans pv. Som han klaga på. Du vet inte vem den killen är varje tråd han har skrivit har han hittat på det är bara jag vet vet. Han är beroende av familijeliv han sitter där och hittar. Enda som stämmer är att jag är missbrukare. Jag som är offret här. Han skriver med skit många killar gay appar fb.sms han tänder på när jag gråter då vill han ha sex. Igen vet vad jag har fått uppleva under 2 år. Trots allt han gör mor mig är jag fortfarande kär i han. Han gillar att göra avensjuk. Han sitter och berättar för mig vilka som har knullar han vilka ställningar hur hårt. Ni fattar bara inte. DET ÄR BARA ATT KOLLA PÅ FLASBACK MUR MÅNGA TRÅDAR HAN HAN SKRIVER EN NORMAL MÄNNSILAN GÖR INTE SÅ.. ETT TAG BÖRJADE HAN LYSSNA PÅ ER FRÅN FAMILIJELIV HUR FAN KAN SÄGA TILL EN MÄNNSILAN HUR HAN SKA LEVA SITT LIV HAN VAR SOM EN ROBOT HAN GJORDE ALLT VAD NI SKREV. HUR SKULLE DET KÄNNS FÖR DEJ SOM JAG SKRIVIR TILL NU ATT NÅGON STYR DIN PV IR FLICKVÄN OCH ATT HAN , HON GÖR SOM NÅGON ANNAN SÄGER HELT SJUKA MÄNNISKOR HÄR MED. HAR NI INGET BÄTTRE FÖR ER. SEN BÖRJADE NÅGON RINGA HAN OCH SÅ HUR HAN SKA GÖRA MED FÖRHÅLLANDET. DET ÄR ETT SJUKA FÖRHÅLLANDE. HAR BLIVIT BÄTTRE NU. LITE SNÖRE FÖR ATT HAN BÖRITADE MED ANTIDEPRESSIVA OCH HAN BLIR ISKALL AV DOM OCH HAR INGA KÄNSLOR FÖR NÅN. Alla inlägg han har gjort är BULLSHIT. Skulle du inte bli arg om din pv ir flickvän berättar hur han ?hon blev påsatt och visar bilder när dom knullar. Är det oki när man är i ett förhållande att ens partner chattar med andra killar , då pratar dom seriöst som att dom vore ihop. Hur har Din ndagens varit,vad gjorde du för middag. Puss puss på dej. Med ka se 6 killar. Sen säger han jag är kär. Jag säger gör slut då. Gå till han. Men han vet att han inte kan hitta bättre kille än jag. Han kan hitta snyggare. Men igen som tolererar hans beteende fattar ni vad han för mot mig i början lite mindre nu. Han äter dina nerver. Har ni inte frågat er själva efter alla inlägg fattar ni hur mycket han har skrivit sök så får ni se. Vara enda männsilan på familjeliv och flasback skriver lämna han varför gör han inte det för att allt han skriver är BULLSHIT. Han kan inte hitta en annan kille som.mig som låter han göra mig avensjuk som låter han få sina panikattacker låter han skriva med andra killar. Ibland det får jag nog med. Han har gjort 15 polisanmälningar mot mig för att ni sa till han att han ska göra det. Dom lades ned. Polisen varana mig sa till mig stick medans du kan. Har kommit så nära han. I början när var så gullig härlig kille. Det jag inte visste att han hade psykiska besvär som. Började dyka upp alldeles för sent. Juste han skriver där att jag slår han. Har aldrig slagit han. Han slog mig en box jag tror det var hand första box i sitt liv det kom blod jag ringde polisen dom tog bilder på hans näve det var rätt jag hade blåmärken. Han spottar på mig drar mig i håret r jag kör. Det var då polisen började inse alla anmälningar handhar gjort hittat på dom hade inga bevisa när dom såg att han boxar mig. Och bildena . En annan gång ringde han igen dom kom inte sa att dmhan hittar på dom kommer när dom har tid. GÅR DET ATT LEVA MED DENNA MÄNNISKA KOMMER HAN MOGNA. FINNS DET NÅGON FRAMTID. vi älskar varandra trots allt eller jag han IF. JAG FÖRSÖKER KOMMUNICERA PRATA HAN SÄGER BARA VET INTE TYST DU BEHÖVER JOBBIG

Fattar typ 25% av vad du skriver! Varför skriver du över huvudtaget om du inte vill ha råd av oss? Eller vad tycker du vi ska ge dig för råd? Om jag hade ett förhållande som ditt så skulle jag hellre leva ensam i resten av mitt liv. Men du vill inte ha rådet att lämna tydligen så då får du väl ha det så här men lägg ner att be om råd om du ändå tänker skita i dem.
  • Anonym (Ehhhh....)
    BBGG skrev 2016-09-18 13:16:05 följande:

Det är jag.som är missbrukaren. Är du trögfattad

Du kanske ska läsa din egen text i din ts start!? En f.d. missbrukare är någon som LAGT AV ATT MISSBRUKA eller..... ? Och har man lagt av så lär man inte BEHÖVA AVGIFTAS eller....?! Så vem fan är trög här ?
Svar på tråden Min pv håller på och gör slut med mig planerat. VF kan hann inte säga det Facebook mot face