• BBGG

Min pv håller på och gör slut med mig planerat. VF kan hann inte säga det Facebook mot face

Vi har varit ihop 2 år. Det har varit ett helvete och fina stunder. Han lider av autism deralisaion mmm. Jag är en föredetta missbrukare. 8 månader tillbaka har han slutat och bry sig om mig totalt han får hjälp av psykiatri,kreatur många andra. Jag har varit så snäll mot han Han har polisanmält mig 20 gånger påhittade saker. Hade det varit någon annan hade den personen lämnat honom direkt med jag gillar han dör mycket han är mer som lillebror än pojkvän hannar ganska kallt av sig själv och har inga känslor när du gråter blir han kåt av det och runkar. Men kan vara snäll också. Vi var gjort slut tusen gånger blivit ihop igen. Precis nu när jag ska in på behandling påbörjat han äta antidepressiva medel som för att han blir självsäker och tappar känslorna helt han blir iskall hån var det redan innan. Jag försöker föra ett samtal med han , han säger bara du är jobbig och svarar inte. När man ställer en fråga vet han inte, det var så innan han börja ta medicin men nu har det blivit mycket värre. Vi när i ett förhållande 2 år men han har varenda gay app skriver med killar värsta långa djupa konversationer även på fb tar folks reg nr kontaktar dom frågar om dom.vill sätta på han. Allt detta förför mina ögon. Får det förbi en kille så säger han oooo kom och knulla mig. Han ignorerar mig totalt det Har med medicinen att göra. Jag är på sjukhus han kommer och hälsar på mig varjedag men pratats knappt nått. Jag älskar han så mycket kan ej beskriva med ord. Jag måste veta om han älskar mig eller inte. När man frågar han säger han ja. Men jag känner han sättet han bemöter mig på låter ej som han älskar mig. Snälla hjälp vad ska jag göra. I början brydde han sig inte längre. Jag är en kändis på flasback han har skrivit 200 inlägg av mig. Butterfly9797 heter han på flasback o här. Det är helt sjukt jag känner på mig när han gör något dum.som otrogen het. Jag vet att han planerar att lämna mig så fort jag lämnar avgiftning en. Han har haft medicinen på apoteket 1 månad han väljer att börja samma dag som jag lägger in mig. Värsta är han vill ej erkänna att han ska gå vidare . Jag är reserv. Snälla folk vad ska jag göra. Medicinen har han ätit för den gör han modig kännslo löss. Han vet det. Därför påbörjade han ta dom nu. Kuratorn skillat hans hjärna O MASSA andra. SKRIV PÅ GOOGLE BUTTERFLY9797 MIN POJKVÄN KNARKAR SÅ FÅR NI EN BÄTTRE BILD AV HAN. JAG MÅSTE VARA 100% SÄKER.

Khyui
  • Svar på tråden Min pv håller på och gör slut med mig planerat. VF kan hann inte säga det Facebook mot face
  • Anonym (ee)

eh, jag förstår nästan inte vad du skriver. Det jag dock förstår är att ni båda har stora problem och bår bättre utan varandra.

• Anonym (Ehhhh....)

Om jag lyckats fatta något rätt så skriver du att du är en f.d. missbrukare. Men ska in på avgiftning???? Om du slutat missbruka så låter ju det konstigt i mina öron?! Jag tror att ni båda har så mycket egna problem så ni kanske bara är dåliga för varandra. Tycker du ska lägga fokus på ditt egna liv och framtid utan droger istället. Hoppas det går bra för dig och att du kommer ur det och får ett bra liv.

• Anonym (Tanja)

Att använda skiljetecken kan öka läsarens förståelse. Hursomhelst, låter som du har det jobbigt. Få lite ordning på dig själv och ditt eget liv verkar vara en bra första prioritet.

• Anonym (Nikkie)

Lämna honom, så enkelt är det!

• Anonym (nopp)

I tråden som du skrev i oktober 2015 så skrev du att ni vart tillsammans i 1 månad. Alltså har ni bara vart tillsammans i 1 år, inte 2 år.

Har du blivit missbrukar under året med honom? För i förra tråden skrev du inget om det. Då skulle du snart fylla 17 år Och gick i skolan. Kontrollerar han fortfarande allt du gör?

• BBGG
    Anonym (nopp) skrev 2016-09-17 12:20:12 följande:

I tråden som du skrev i oktober 2015 så skrev du att ni vart tillsammans i 1 månad. Alltså har ni bara vart tillsammans i 1 år, inte 2 år.

Har du blivit missbrukar under året med honom? För i förra tråden skrev du inget om det. Då skulle du snart fylla 17 år Och gick i skolan. Kontrollerar han fortfarande allt du gör?

Det är jag som han påstår att jag kontrollerar han. Jag tog hans namn madrassen för att folk kände till den. Du vet inte hur speciell den där människa är. Han som kontrollerar mig..Han hacka min fb han berättade för alla jag var bi.han ringde telefonen 2 sata att det var jag så att dom skulle skicka papper hem till han där det står vem jag ringer och sånt. Allt han skriver är påhittat,förutom att jag är missbrukare eller var. Vet ni vad jag har stått ut med i 2 år. Jag älskar han mer som en lillebror pv med men aa. När jag gråter så vill han ha sex han tänder på när han för någon ledsen.
  • Rakad Apa

Är nog den jobbigaste trådstarten 2016.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • BBGG
    Rakad Apa skrev 2016-09-17 21:53:09 följande:

Är nog den jobbigaste trådstarten 2016.

???
  • Felizia

Helt obegripligt, ts. Antingen är du väldigt dålig i någon diagnos eller så har du väldigt kul på Familjeliv...

• BBGG
    Felizia skrev 2016-09-17 23:07:30 följande:

Helt obegripligt, ts. Antingen är du väldigt dålig i någon diagnos eller så har du väldigt kul på Familjeliv...

Hur menar du? Antingen är du väldigt dålig i någon diagnos. VF skulle jag ha kul på familjeliv. Är det något Som är komiskt eller roligt med mitt inlägg??
Svar på tråden Min pv håller på och gör slut med mig planerat. VF kan hann inte säga det Facebook mot face