Vem går i strumpbyxor idag?
Ser fram emot att se bilder när dom kommer!
Ok, här kommer mina. I dag vågar jag INTE ta av mej skorna vid skrivbordet vilket jag gör annars på jobbet....
Ser fram emot att se bilder när dom kommer!
Ok, här kommer mina. I dag vågar jag INTE ta av mej skorna vid skrivbordet vilket jag gör annars på jobbet....
Tack!
Vad menade du med "förstår jag behåll skorna på"?
Jag köpte dom faktiskt på Maxi förra vintern.
Det är exakt min tanke också.....
Nu skall jag dra hemåt och ta av jeansen direkt efter ha satt på kaffet. Sedan kommer jag gå och se dessa strumpbyxor resten av dagen.
Brukar allvarligt bli rätt kåt av se mej själv i lite kinky strumpbyxor, så det kommer nog bli trevligt där hemma om en stund.
Idag kom dom strumpbyxorna i brevlådan väldigt fina !
]
Ser fina ut! Det ser nästan ut som det har snöat på dom....
Sällan man hör kvinnor tala om det behagliga och sköna i att ha nylonstrumpbyxor. De flesta jag överhört har mest haft negativa åsikter, tyvärr. Men det ÄR kittlande skönt och behagligt iaf om man undviker lösa, sladdriga flerpacksvarianter utan allt vad spänst och lyster innebär. Därför blir det idag Keifer 15 den under jeansen. Färgen är Antracit, helt i gråskalan.
Idag blev det mina rosa strumpbyxor under kjolen .
Fina! Idag är första dagen på knappt en månad som jag INTE har strumpbyxor...
Älskar strumpbyxor och stay Ups i alla material färger och mönster !! :,)
God jul mina idag är glittriga strumpbyxor
[quote=78301428][quote-nick]Anonym (Strumpan) skrev 2017-12-24 10:25:25 följande:[/quote-nick][/quote]
Fint strumpan
[quote=78301480][quote-nick]Anonym (Strumpan) skrev 2017-12-24 10:58:08 följande:[/quote-nick][/quote]
Du är så fin som alltid! Det blev inte dom bruna då?
Har varit strumpbyxlös fram till kl 4 idag då sonen drog iväg. Tog på mej ett par röda ribbade mm från Lindex och njöt av att få vara lite ensam, det slutade som vanligt....
Idag blev det mina pearl färgade
Tog ett par i färg Marbella idag. Mycket snarlika Pearl. Det har funnits drösvis olika nyanser i närheten av dessa. Alla med primär uppgift att sminka och försköna kvinnoben. Att tro att de döljer hårstrån eller annat är fel. Däremot jämnar de ut nyansskillnader och blanka partier av huden väldigt bra.Det här hala, tunna garnet i 20 den är dessutom löjligt obefintligt och "intigt"
mot huden. Vi är uppenbarligen minst några stycken som håller på i skuggvärlden. Jag tror mig ganska säkert veta att ingen vet varför.
Gott nytt år alla !
Idag blir det mina svarta strumpbyxor 40 denier som jag har på mig.