Inlägg från: Anonym (Kvinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnan)

Vem går i strumpbyxor idag?

Jannne k skrev 2017-12-15 10:32:15 följande:

Tjusigt

Tack
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-15 10:42:44 följande:

Du ser väl hur många som har strumpbyxor? I affärer eller på jobbet? På stan?

Bär Nina kanin strumpbyxor som vardagsplagg ?

Vill du visa en bild ?

Det kanske inte är vanligt men kul att män som gör vågar visa det i tråden .
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-15 12:21:50 följande:

Händer väl ett par gånger per månad. Nästan aldrig hemma, tycker inte det är så bekvämt om man jämför med annat.

Okej tidigare använde jag enbart det på kalas och jul, dop när någon gifte sig .

Men jag efter pratat med en person om hur den tyckte om strumpbyxor hur den använde det varje dag fick mig att prova utan anledning ha strumpbyxor under mina byxor .

Jag blev såld har inte tidigare tyckt om att använda strumpbyxor så men den känslan mot huden de silkeslena benen, fick mig känna mig vacker jag fortsatte använda det jag förstår den personen jag pratade med idag har jag olika färger ska inskaffa mera mönster jag är en flitig användare av strumpbyxor och kommer fortsätta vara det.

strumpbyxor vilken känsla nylontunna tyget som nuddar huden man ser blickar lite nyfikna om man har lite färgade med Sina stövlar och en kjol så tyget syns även jag tittar extra om en kvinna går förbi passande klädd med sina nylonstrumobyxor har visligen sett några på stan och i affären inte så att alla kvinnor bär det men alltid trevligt se när en kvinna gör det .
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man) skrev 2017-12-15 13:15:38 följande:

Min fru har använt strumpbyxor "hela tiden" så länge vi har känt varandra. Hon tycker att det är praktiskt, skönt, snyggt, kvinnligt.

Håller med din fru praktiskt , skönt , snyggt och kvinnligt tycker även jag.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-15 14:57:36 följande:

Vad tyckte du om mannen med strumpbyxor? Kvinnligt? :)

Vi har alla olika tycken jag känner mig kvinnligare med strumpbyxor på mig känner mig vacker .

Om mannen tycker om strumpbyxor och vill använda det ska han det man ska använda det man tycker om.

Jag förmodar att du använder strumpbyxor ibland för att känna dig lite vacker eller stay-ups.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-15 15:56:47 följande:

Nähä du, det är för att inte frysa för att jag vill ha kjol. Skönhet sitter inte i mina kläder.

Okej
  • Anonym (Kvinnan)

Satt idag och kollade på lite olika mönster och färger på internett har lite svårt bestämma mig finns så mycket fint!

Frågade min partner vad han tyckte han tycker det är fint med alla färger jag bär och ser fram emot att se vad jag köper härnäst.

Får kolla lite till färgen som redan är beställd är natura denier 20 blir mera beställning nästa vecka .

• Anonym (Kvinnan)

Idag blev det julröda strumpbyxor på 3 advent .

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Like) skrev 2017-12-17 23:16:21 följande:

Det är så otroligt vackert!

Tack !
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-18 10:18:38 följande:

I Sverige är det verkligen inte vanligt vad jag har förstått. Kanske det finns ett mörkertal eftersom det är tabu för män att bära kalasbyxor/strumpbyxor i Sverige.

Däremot är det rätt vanligt att män bär kalasbyxor i Tyskland. Det är därför jag köper klassiskt ribbstickade kalasbyxor för män från Tyskland på internet. Jag gillar bäst märket "Nordpool", det kostar ca 110kr/par.

Mycket konstigt att män inte ska kunna bära kalasbyxor/strumpbyxor utan att det ska vara tabu och man får blickar mot sig .

Jag förstår att du köper ditt från Tyskland huvudsaken är att du är nöjd
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?