Vem går i strumpbyxor idag?
Tjusigt
Tjusigt
Du ser väl hur många som har strumpbyxor? I affärer eller på jobbet? På stan?
Händer väl ett par gånger per månad. Nästan aldrig hemma, tycker inte det är så bekvämt om man jämför med annat.
Min fru har använt strumpbyxor "hela tiden" så länge vi har känt varandra. Hon tycker att det är praktiskt, skönt, snyggt, kvinnligt.
Vad tyckte du om mannen med strumpbyxor? Kvinnligt? :)
Nähä du, det är för att inte frysa för att jag vill ha kjol. Skönhet sitter inte i mina kläder.
Satt idag och kollade på lite olika mönster och färger på internett har lite svårt bestämma mig finns så mycket fint!
Frågade min partner vad han tyckte han tycker det är fint med alla färger jag bär och ser fram emot att se vad jag köper härnäst.
Får kolla lite till färgen som redan är beställd är natura denier 20 blir mera beställning nästa vecka .
Idag blev det julröda strumpbyxor på 3 advent .
Det är så otroligt vackert!
I Sverige är det verkligen inte vanligt vad jag har förstått. Kanske det finns ett mörkertal eftersom det är tabu för män att bära kalasbyxor/strumpbyxor i Sverige.
Däremot är det rätt vanligt att män bär kalasbyxor i Tyskland. Det är därför jag köper klassiskt ribbstickade kalasbyxor för män från Tyskland på internet. Jag gillar bäst märket "Nordpool", det kostar ca 110kr/par.