Vem går i strumpbyxor idag?
Nej öppen tå tycker jag är såå osexigt däremot träskor så man ser hälen är riktigt sexigt
Nej öppen tå tycker jag är såå osexigt däremot träskor så man ser hälen är riktigt sexigt
Men du gillade väl lite när du såg mej runka I svarta kalasbyxor?
För örvrigt är svaret ja, jag tänder på bara ett par ben I strumpbyxor. Men för att älska personen krävs det mer än så.
Nu tror jag nog att hon uppskattade den 21cm stora kuken som smektes till orgasm.....
Jag är nöjd med den och ingen har klagat på att den är för liten innan...
Det behöver man inte vara professor för att förstå.Är inte i närheten ens men absolut tillräcklig för min tjej.
Finns det inga kvinnor som har strumpbyxor på sig.Verkar underligt.
Säkert men föredrar om tjejer har nylonisar tycker det är mycket sexigare.
Vad skulle vara fördelen med tajts? Där jag jobbar har nog alla strumpbyxor när dom har kjol, har inte sett något annat.
Ännu batter med strumpbyxor då som värmer och täcker hela vägen! Det är ju därför jag gillar strumpbyxor som kille. Använder långkalsonger ytterst sällan (och det är ju samma princip som tajts) och det är skillnad tycker jag.
Jag har ca 15 par tjocka strumpbyxor så det är Inga problem. Lättare att byta ett par kalasbyxor är 2 st strumpor+1 par kalsonger varje dag.
Vet inte varför det skulle vara problem med att ha strumpbyxor inne under jeansen?
Varför skulle jag ha kalsonger? Det är ju underbyxa på underbyxa...
Hur menar du? Försöker bara få med så mycket av kalasbyxorna som möjligt på bilden.
Varför då?
Ett par strumpbyxor är ju både ben och byxa, därav namnet...
Då borde alla brudar som lägger upp bilder på halvnakna bröst och skinkor också klä på sig lite för allas trevnads skull kan jag tycka. Jag vill inte se en röv upptryckt i näsan på mig så fort ett fruntimmer lagt upp en bild.
Man måste dessutom titta riktigt noga för att ens se att det är något naket under strumpbyxorna.
Ska jag vara ärlig så tänder jag inte på strumpbyxor, men jag respekterar att somliga vill använda dem såklart. Jag är heller inte här för att titta på manslemmar egentligen. Jag tänkte mest på att det kan varaFör mig personligen så tänder jag inte på män i strumpbyxor (inte kvinnor heller för den delen). Själva strumpbyxan ger snarare en motsatt effekt för mig, men jag respekterar att somliga vill både bära dem och titta på andra som har sådana.
Så jag tänkte att det finns väl de som gillar att se på en man i strumpbyxor och då kanske de vill se en lite mer erotisk bild där man bara anar det som är under, men inte tagen på muggen med byxorna runt fotknölarna.
Jag förstår att du inte tänder på män i strumpbyxor! Jag har dom aldrig inför en tjej utan tar av mej dom när vi ska ha sex.
Jag har en bild där jag har en kraftig eferktion och man ser konturerna av ståkuken väldigt tydligt. Vet dock inte om det är ok att posta den här.
Nu kanske du inte ska svara när det var henne jag svarade att det även fans bilder som hon eftersökte.....
Vet inte överhuvudtaget varför du skriver I tråden när du är så anti till strumpbyxpr oavsett om det är på män eller kvinnor. Alla dina svar vittnar om en bitterhet till något som inte rör oss I tråden....
Japp! Det är en tråd för oss soiom gillar att ha strumpbyxpr på oss eller se andra I det.
Vet inte vilken kattagori du tillhör som tex. kritiserar min bild för att man ser labeln I mina jeans......