Inlägg från: Anonym (Blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blä)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-29 11:54:08 följande:

Helt död???

Den har pågott I 2.5månad, senast I morse. Kallar du det helt död????

Ja? Första inlägget i morse var ju om skor/fötter. Det var ju bara du själv som skrev om strumpbyxor men ingen svarade på det.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-29 12:08:04 följande:

Ok, börjar anmälla alla ot-inlägg för OT från och med nu!

Gört, det plockas ju bara bort, inget mer med det. :)
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-29 12:28:35 följande:

Jag vet har varit med länge på FL o kan reglerna.

Haha, hoppsan. Är det du som är "man i kalasbyxor"? :D
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-29 12:46:20 följande:

Nej verkligen inte har en egen klar profil här på FL.

Ok, tänkte bara eftersom du svarade när jag citerade honom.. Många tabbar sig med sina anonyma användare.. :)
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-29 10:44:39 följande:

Inga fler män/killer som vågar erkänna att dom har varma strumpbyxor under idag när det är kallt?

Vad då "erkänna"? Det är långkalsonger med fot på, det är väl inget märkvärdigt?
  • Anonym (Blä)
    11101 skrev 2016-11-29 21:23:51 följande:

Hur lång är du?

1.68.
  • Anonym (Blä)
    11101 skrev 2016-11-30 07:28:48 följande:

Då blir du lång med klackar.

Ja, det blir jag! :)

(Strumpbyxor. Så. Nu är det inte ot.)
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Missen) skrev 2016-12-02 12:29:39 följande:

Förklara för en som inte vet snälla. Vad är OT? :)

"Off topic", sådant som inte hör till ämnet. :)
  • Anonym (Blä)
    Anonym (bellinda) skrev 2016-12-02 20:39:52 följande:

Jag har tunna beige strumpbyxor idag. 20 denier Twilfit Everyday. Färgen är inte

så snygg men det spelar mindre roll i mitt fall eftersom jag har dem under lång-

byxorna. De är alldeles matta med lite fyrkantiga maskor och har väldigt bra passform när man hittat rätt storlek. Ingen tendens till att de kasar ner mer är lite på benen under dagen. Aldrig att grenen hänger eller så. 

Jag är man och vet inte varför jag gillar det här. Vet heller inte hur eller när det började. Bara ett ofrånkomligt faktum att det stimulerar mig. Kittlande skönt med det fjäderlätta nylonet mellan hud och byxor. 

Gillar naturligtvis mest kvinnor som har sådana här eftersom deras ben är mer lämpade estetiskt sett. De har ju sällan håriga ben t ex. Ljusa toner blir som en tunn dimma över benen och mörka som en skugga. Otroligt sensuellt och lockande. Så väldigt typiskt kvinnligt med sköra, ömtåliga, nästan obefintliga material och nyanser  som ger och gör så mycket för helheten.

Omvänt tycker jag det är direkt fult och vulgärt med bara ben till en i övrigt elegant

klädsel.

Det finns ju ingen större klädsel/mode-miss att göra än att ha strumpbyxor i tex öppna skor. Därav är det inte alltid möjligt att ha strumpbyxor på tex röda mattan till eleganta klänningar. (Sällan någon har strumpbyxor faktiskt). Nä, solbruna fräsht insmorda, bara ben i höga klackar säger jag. :D
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-12-05 18:43:06 följande:

Tycker precis tvärtom tjejer med nylonstrumpor på i ballerinaskor är ju supersexigt.

Men ballerinaskor har ju inte öppen tå!
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?