Vem går i strumpbyxor idag?
Helt död???
Den har pågott I 2.5månad, senast I morse. Kallar du det helt död????
Helt död???
Den har pågott I 2.5månad, senast I morse. Kallar du det helt död????
Ok, börjar anmälla alla ot-inlägg för OT från och med nu!
Jag vet har varit med länge på FL o kan reglerna.
Nej verkligen inte har en egen klar profil här på FL.
Inga fler män/killer som vågar erkänna att dom har varma strumpbyxor under idag när det är kallt?
Hur lång är du?
Då blir du lång med klackar.
Förklara för en som inte vet snälla. Vad är OT? :)
Jag har tunna beige strumpbyxor idag. 20 denier Twilfit Everyday. Färgen är inte
så snygg men det spelar mindre roll i mitt fall eftersom jag har dem under lång-
byxorna. De är alldeles matta med lite fyrkantiga maskor och har väldigt bra passform när man hittat rätt storlek. Ingen tendens till att de kasar ner mer är lite på benen under dagen. Aldrig att grenen hänger eller så.
Jag är man och vet inte varför jag gillar det här. Vet heller inte hur eller när det började. Bara ett ofrånkomligt faktum att det stimulerar mig. Kittlande skönt med det fjäderlätta nylonet mellan hud och byxor.
Gillar naturligtvis mest kvinnor som har sådana här eftersom deras ben är mer lämpade estetiskt sett. De har ju sällan håriga ben t ex. Ljusa toner blir som en tunn dimma över benen och mörka som en skugga. Otroligt sensuellt och lockande. Så väldigt typiskt kvinnligt med sköra, ömtåliga, nästan obefintliga material och nyanser som ger och gör så mycket för helheten.
Omvänt tycker jag det är direkt fult och vulgärt med bara ben till en i övrigt elegant
klädsel.
Tycker precis tvärtom tjejer med nylonstrumpor på i ballerinaskor är ju supersexigt.