Anonym (Längtarmassor) skrev 2016-11-15 18:07:43 följande:
Ja man hoppas ju så mkt inför varje ultraljud. Sedan får man lite av en käftsmäll varje gång när det inte har hänt nånting. Har inte en kommit så långt som ägglossning med hormonbehandlingarna. Har bara haft en under hela denna tid och den fick jag på egen hand och då såg vi det i efterhand så det var ju inte heller så skoj med tanke på att man kanske hade "varit med varandra" lite mer intensivt under dagarna däromkring. Så vi har liksom inte kommit förbi ägglossningsstadiet än...
Sen när man väl får ägglossning så ska man bli gravid också. Känns så långt bort just nu...
Var för övrigt på VUL idag ju och hade såklart inte hänt nånting. Men ska fortsätta på 100 enheter då de inte vågar höja än.
Ååh jag håller verkligen tummarna för er nu CBH2!! Hoppas verkligen du är gravid!! Känner du av något?
Åh jag känner verkligen med dig :( så surt när det inte händer något.
Men vi ska alltid vara positiva och något bra i det här är att du faktiskt hade en egen ägglossning! :)
Dock - det blir ju, precis som du säger, negativt när man håller på med det här..
Jag känner inte av något särskilt. Det har varit/är en del småhugg och lite värk i livmodern, men det kan ju lika gärna vara inför mens.. Ååh så jobbigt att inte veta! Jag ska ta ett graviditetstest på torsdag morgon, på eftermiddagen ska vi nämligen ha samtal inför ivf med en barnmorska på Sophia :)
Jag håller tummarna inför torsdag!!
När ska du tillbaka på nästa koll?