peacefrog skrev 2016-09-20 09:12:38 följande:
[quote=76985432][quote-nick]Sesa1983 skrev 2016-09-20 04:18:09 följande:[/quote-nick][quote=76984993][quote-nick]peacefrog skrev 2016-09-19 21:19:12 följande:[/quote-nick]
[quote=76983328][quote-nick]Sesa1983 skrev 2016-09-19 11:39:11 följande:[/quote-nick]Har känt mig svag och febrig sen igår. Tog tempen och har har 37.2. Ligger vanligtvis på 36,5. Är alltid varm under mina cykler men har aldrig trampat mig. Kan kroppstemperaturen höjas av det tillsatta progestoronet också?[/
Förhöjd temp ska väl vara grav tecken? Kommer inte ihåg hur det var med just den här biverkningen. Tror inte att det beror på proggisagna.
Hatar dessa dagar. Har en dålig dag idag. Förlorat hoppet lite.
Hur mår du?
[/
Förstår dig, är hemskt det här! Mår inte bra, var faktiskt hemma från jobbet igår och låg och sov hela dagen. Känner mig rätt nere och lynnig. Jag vet inte om jag ens orkar testa. Har du tjuvtestat någonting?
[/Ja, tjuvtestat 2 ggr, dag nio och 11. Båda tvärnegativa. Sånt kan ju dock ändras har jag läst. Men vissa verkar ju testa positivt redan dag 5 vilket jag inte fattar hur det ens är möjligt. Jag tränade igår, det muntrar alltid upp för stunden men idag har jag både möten jag inte slipper ur och så även imorgon. Vill eg bara vara hemma ifall jag börjar blöda. Har du testat nåt?
Ja det där förstår inte jag heller, de som får + dag 5. Det där kan verkligen ändras, du hade återfört en tredagars dessutom eller hur? På ett sätt är det skönt att vara på jobbet och skingra tankarna men det kan också vara skönt att vara hemma och isolera sig lite.
Nej, jag vågar inte än. Orkar inte ta in ett minus vilket jag vet att det blir. Är på dag 11 och med blastocyst borde jag idag få ett tillförlitligt svar eller hur? Ömheten i brösten har avtagit för mig. Riktigt deppigt.