IVF-hösten 2016
Tack för svaret!!!
Även om det är tråkigt att det ska vara så är det skönt att det finns fler som befinner sig i samma situation...
Känner du av något annat? Jag hade en riktig jäkla mensvärk i förrgår som försvann igår. Stack till mot äggstockarna igår kväll men i övrigt ingenting. Beställde tester idag, dubbelpack. Mensen borde komma onsdag om det inte tog sig, funderar på att testa senare i veckan även om officiell testdag inte är förrän om en och en halv vecka.
Jag kände för några minuter sen bara lite molvärk som sedan försvann, men annars känner jag ingenting. Har varit lite illamående ett par gånger men inget mer än så. Ömmade bröst började strax före ägguttag så det räknas ju inte som symtom. Jag har sagt till mig själv att jag vill absolut inte känna av men ibland går det bara inte :) Ok, jag tycker det är positiva symtom du har :) Hade jag fått mensvärk hade jag tänkt direkt att nu har det tagit sig, för det har jag aldrig upplevt. Lite avundsjuk på dina symtom ;) Åh vad kul att köpa tester! Jag satt och kolla på gravtester på internet och jag funderar köpa hem CB veckoindikatorn och två vanliga CB. Det kommer jag köpa nästa vecka på helgen så det inte blir att jag testar i förväg.