IVF-hösten 2016
Hej! jag och min sambo kör igång försök nummer 4 nu i oktober efter en operation där de tagit bort båda äggledarna.... Hoppet börjar tryta men samtidigt TÄNK OM det är vår tur nu.....
Hej! jag och min sambo kör igång försök nummer 4 nu i oktober efter en operation där de tagit bort båda äggledarna.... Hoppet börjar tryta men samtidigt TÄNK OM det är vår tur nu.....
newbie84 jag har besättat, det märks på humöret tycker jag, att under ruvardagarna är jag orolig och lättretlig och när testet sen är negativt kommer jag inte upp ur sängen.. plus att jag har sagt det med en stilla önskan att folk ska tänka på det lite i fikarummet och inte BARA prata om sina barn....
Väntar på mensen nu, sedan blir det FET, med vår sista frysta blastis. Tiden går SÅÅÅÅÅ jävla långsamt.
Åh Veronica jag blir så avundsjuk å glad för din skull! Jag har äntligen fått mens och därmed ett preldatum för insättning, den 27e okt. Jag längtar längtar och hoppas hoppas att det ska vara 4 gången gillt. Någon som har insättning runt samma dagar?
Någon som vet om nordic IVF gbg gör FET återföringar på lördagar å söndagar?
Hurra Hurra! På lördag blir det insättning!!!!!!!!!!!!!!!
idag var det nytt ultraljud, och planerat äggplock på onsdag, och förhoppningsvis insättning på fredag...
idag var det nytt ultraljud, och planerat äggplock på onsdag, och förhoppningsvis insättning på fredag...
RD 2 här och nu börjar det jobbiga - redan. Jag känner efter och önskar och ber om ett hugg, en nidblödning eller något tecken på att det går vägen. I lördags vid insättning var jag så lycklig och allt kändes så bra, som att det skulle funka. Nu, 3 dagar senare är man helt nojig igen. Det kommer bli en lång ruvning....
Hur går det för er andra som ruvar? Symtom?