IdaLindberg skrev 2016-10-22 20:09:13 följande:
Kul :)
Jag håller tummarna för att det går bra på kub!
Har du fått bra siffror tidigare?
Ja nu är det värsta att jag inte kan övningsköra! Annars hade det inte varit hela världen... Vill så gärna ha körkort innan bebisen kommer men det känns som att tiden tickar på i ett rasande tempo.
Gravidklåda låter jobbigt, hoppas du slipper det denna gång. Foglossning fick jag senaste graviditeten så nästan räknar med att få det igen. Men för mig fungerade bältet bra så jag jobbade på tills jag gick på gravidpenningen. Så hoppas isåfall att det blir lika 'lindrigt' denna gång:)
Vad spännande! Tror du att dom blir glada? Hur gamla är syskonen?
Är det några Stockholmsmammor här förresten?
Syskonen är 8 och 9, äldsta hinner bli 10 innan bebis kommer och de har tjatat om ett till syskon till! Så jag hoppas och tror de blir jätteglada
De blev jätteglada när vi till slut köpte en Volvo XC90, efter allt tjat! Men då fick jag tjata lite på mannen min också
De blir första gången jag gör kub, så är rätt så nervös inför det, men hoppas så klart på bra siffror. Håller tummarna att det går bra för dig, mitt är om ca 2 veckor...jobbigt med all väntan.....
Förstår att du vill ha körkort, det underlättar, jag har haft mitt i 13år, skulle inte klara mig utan
Ja, gravidklåda var hemsk, blev igångsatt i v.38+0 för det var olidligt och bebisen var lite stressad, hade hjärtfrekvens på 180, så de kunde inte skicka hem mig. Och busbebisen hade natten innan legat i tvärläge. Så de hade planerat vändningsförsök i 39+0 och igångsättning direkt efter det!