Inlägg från: Tvillingmamma92 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma92

Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!

Jag går med här om det går bra Glad Är gravid med mitt fjärde barn och har bf i april. Har tvillingar födda 12  och en född 14 :) Är 24 år, och känns inte så vanligt att vara så ung med många barn! efter detta är vi iaf klara har vi sagt Flört 
    kram på er tjejer.

• Tvillingmamma92
    Tussilago6 skrev 2016-09-17 14:48:11 följande:
    Hej! Jag hade som du, fyra barn när jag var 24, varav två tvillingar! Nu har det dock gått 10 år till och jag väntar nu nr.6!
    Grattis till nr 6!! När är bf? :) 
    Vi har inte berättat för alla än, då dem vi berättat för bara gett oss negativa reaktioner och det är jobbigt :( men det är väl väntat. Känner några med barn och de flesta har 1 eller max 2. 
    Vi planerade inte detta men blev som det blev ändå! och vi är lyckliga och det tycker jag är huvudsaken iaf. 
  • Tvillingmamma92
    Micka! skrev 2016-09-17 22:33:49 följande:
    Oj, vad har dom sagt? Låter ju inte roligt alls, jag har ingen aning om hur folk kommer reagera på att vi ska ha ett fjärde, men jag tycker man ska vara positiv, det är ju ett barn. Det är ju inte något dåligt! Gratulerar gör man väl, om det är första eller 7:e barnet som kommer!! Jag känner en familj som har 5 barn, en kollega har det också, min barnmorska har fyra, alla dom är positiva till fler barn. Det var faktiskt en manlig kollega till mig som tyckte jag skulle skaffa 4 barn istället för 3, när vi pratade om barn, det är bättre sa han, det ska vara jämnt antal

Få se vad de säger när jag berättar att jag är gravid igen!
    Nä jag tycker folk har så mycket åsikter om hur många barn man har! tycker också att man gratulerar men inte fått något :( vad roligt att du känner några med fler barn, vart bor ni någonstans? vi bor i västra götaland. :)
  • Tvillingmamma92

Det visar sig sen vid ultraljud om det är 2 ;) känner också att man nog inte räcker till mer än såhär. Men vem vet kanske blir en sladdis om 10 år ;) är ju inte så gammal än. Men jag är nog rätt klar nu. Går in i v13 på fredag och känner mig inte gravid alls, unga symptom!!! Vilken vecka e du i? :)

Svar på tråden Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!