BF maj 2017
Jag väntar med sladdis deluxe dessutom! :)
Mina barn är 18, 14 och 12!! <3
Jag väntar med sladdis deluxe dessutom! :)
Mina barn är 18, 14 och 12!! <3
Vad kul med fler i samma sits. Det känns både jätte jätte kul med en liten igen och lite läskigt. Hur känner du? Så din stora är också 05?
Det finns det. Sök upp mig så lägger jag till dig. Elin Andersson, laxå kommun.
Ja precis :)
Min kille är född januari 05. Också längtat efter fler barn i många år. Jag och sonens pappa separerade när sonen var nästan tre
:(
Killen jag har nu har jag inte känt så värst länge typ 8 månader. Men vi båda längtar jätte mycket efter barn. Så det blir andra barnet för mig, första för honom.
När har du bf? Eller har du nämnt det redan kanske.
Hej hej:)
Bf 14 maj:) tredje barnet
Åh vad kul! Hur mår du?
Bf 1/5 :) länge velat ha ett maj barn så det blev jättebra. Går in i vecka 8 nästa vecka, längtar till v 12. När ska du berätta för dina barn att de ska få syskon?
Också väldigt trött och känner också av ett dovt illamående emellanåt! Men väntar bara på att det ska kicka in ordentligt om 1-2 veckor.... Gruvar mig!
Hej hej!
Här är en till som nyligen + at, 10/5 är jag beräknad
Har 3 barn sedan tidigare, 14, 11 och 9 år, så detta blir en liten sladdis :D
Hur mår ni alla? Sj går jag och är lite orolig då jag inte känner ett dugg, förutom att jag är lite tröttare än vanligt, men inget illamående, eller ömma bröst, stickningar eller nåt? Väldigt annorlunda mot mina andra graviditeter :)
Kontaktade ni mvc direkt när ni hade plussat eller väntade ni ett tag?
Man brukar ju ge smeknamn på den lilla i magen tills man kanske bestämt namn, eller man vet vad det är för kön eller tills bebisen kommit.
Vad har ni döpt er till för smeknamn?
Våran blev, Plupp <3
Efter en fin gammal sagobok man läste man var liten.
Han var så söt.
så när jag pratar om bebisen så är det "Plupp"
Man brukar ju ge smeknamn på den lilla i magen tills man kanske bestämt namn, eller man vet vad det är för kön eller tills bebisen kommit.
Vad har ni döpt er till för smeknamn?
Våran blev, Plupp <3
Efter en fin gammal sagobok man läste man var liten.
Han var så söt.
så när jag pratar om bebi
sen så är det "Plupp"
Fick veta mitt i fredags & tror min var också i den storleken.
Men det blev plupp ????????
Här är en till som är hungrig heela tiden ;)
Det stämmer. I Sverige får du ett rutinultraljud i v.15-20. Vill du göra kubtest i v.11-13,får du oftast betala för det. Oftast är det bara gratis om mamman är över 35 år. Jag födde min son i Sverige. Nu bor jag i Spanien och är gravid i v.6. Här får man 1-2 vul,sen ett ultraljud i varje trimester (som i England). Jag tycker att förlossningsvården i Sverige är dålig
På denna sidan står 20-30 procent. Men vet inte om det stämmer. Vet inte hur man ska lyckas sluta oroa sig.
www.niomanader.se/missfall/
Grattis till alla nya pluss :)
Jag har inte läst här inne på flera dagar så läste i kapp nu ;) de flesta av oss är i en hemlig grupp på fb så kom gärna dit :)
Någon mer än jag som bor i Linköping eller Östergötland?
Usch låter otäckt. Om det inte blir bättre bör du kolla upp det. Om det gör så ont o på ena sidan finns risken att det kan vara utomkvedshavandeskap. Men det hoppas vi inte det är.
Min värmekudde värms för fullt hela dagen.
Jag bor i Norrköping! Heydiho granne! :D
Vad heter gruppen på fb? :)
Hej!
Är det någon som redan nu är sjukt retlig? Jag har oerhört kort stubin märker jag och min sambo retar gallfeber på mig mest hela tiden. Antingen tycker jag inte han engagerar sig och om han gör det så tycker jag det är på fel sätt...damned if you do damned if you don't ungefär. Tänker att det är hormonerna och den allmänna chocken, någon annan som känner igen sig?