BF maj 2017
Grattis till alla plus:) Jag plussade i torsdags och är i v.5 (4+5). Jag har en son på 2 år och 8 mån. Det ska bli så spännande med ett syskon. Jag ska på inskrivningssamtal på måndag.
Grattis till alla plus:) Jag plussade i torsdags och är i v.5 (4+5). Jag har en son på 2 år och 8 mån. Det ska bli så spännande med ett syskon. Jag ska på inskrivningssamtal på måndag.
Någon mer än jag här inne som har gått ner i vikt? Jag har gått ner 0,6kg på två veckor. Tror att de har med att jag inte kan äta och att jag spyr flera gånger om dagen. Kan de vara farligt för barnet att jag har gått ner? :-S
Någon här i tråden som kommer göra fosterdiagnostik?
Jag pratade idag med barnmorskan som ville skriva in mig redan nästa vecka och sätta upp oss för tid på KUB test. Det genomförs vecka 11-13. Är i V. 7 nu.
Vi är båda 38 år.
Just de.Glömde skriva att jag har en son på 2 år och 8 mån;). Är som sagt nu gravid med nr 2;)
Nu behöver jag lite stöd från er. Jag är,enligt sista mensen första dag,nu i v.6 (5+3). Enligt mina egna beräkningar gällande äl,så är jag i v.5 (4+5). Jag gjorde vul i måndags,läkaren såg ingenting,inte ens en hinna/säck eller prick. Jag förstår inte varför han gjorde vul så tidigt. Nu är jag orolig att något är fel,men om mina egna beräkningar stämmer,så är det väl för tidigt att se något? Jag ska göra nytt vul på måndag. Nu går jag runt och oroar mig att något är fel....
Vad var anledningen till att du fick vul då?
Jag gjorde en vul igår och är i vecka 5+4 idag! Läkaren tittade länge innan han hittade något och de han såg var 5 mm. Han sa också att det hade varit bättre att kolla nästa vecka för att se mer tydligt och att storleken kunde variera mycket i början av graviditeten. Så du kan nog vara lugn:) på måndag kommer de säkert att synas!!:)
Anmäler mig
BF 1/5
Hur gick det idag? Låter skönt me bra sjukhus och bra gynekolog:)
Grattis till alla nya som plussat:)