BF maj 2017
Hej!
Jag har bf 1/5 med mitt andra barn. Fick in en lyckoträff nu under sommaren och är så glada! Storasyskonet har precis börjat fyran så det blir spännande att få en bebis hemma igen!
Hej!
Jag har bf 1/5 med mitt andra barn. Fick in en lyckoträff nu under sommaren och är så glada! Storasyskonet har precis börjat fyran så det blir spännande att få en bebis hemma igen!
Undrar också hur ni fått era tidiga vul, privat? :)
Någon mer som är sjukt svullen? Jag fick byta byxor imorse, de gick att få på men var otroligt obekvämt! O detta är bara v 5..
Andra symtom är tröttheten och lite illamående plus ömma bröst.
Hej, någon som är 35+ här? Har plussat, och funderar på det här med kub test.. Göra eller inte!?
Plussat nyligt, är i v. 5-6. Var på vul igår och såg två små. Ska tillbaka om två veckor och se om det slår hjärtan på båda.
Har en son på 11mån, jag själv är 24 :)
Nu har jag precis bokat tid för första mötet på MVC, ett hälsosamtal, i början på vecka 37. Sen om jag förstod henne rätt ses man igen på inskrivning ytterligare ett par veckor senare. Spännande!!
Någon här i tråden som kommer göra fosterdiagnostik?
Jag pratade idag med barnmorskan som ville skriva in mig redan nästa vecka och sätta upp oss för tid på KUB test. Det genomförs vecka 11-13. Är i V. 7 nu.
Vi är båda 38 år.
Grattis till alla nya plus!
Och kul att se att det var fler som väntar en liten "sladdis".
Min stora är född -06 så det kommer bli drygt 11 år mellan barnen.
BF är 1/5
Ni som väntar andra barnet, i vilken vecka har ni ert första besök? Jag har inte mitt förrän i v 12.