Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Har Mirka och Peter skilt sig?!

Anonym (otippat) skrev 2016-08-23 12:14:34 följande:

Å vad skönt och höra :) 

Tycker det verkar så lätt för männen att bara sticka när det blir jobbigt men i erat fall känns det ändå som ni båda anstränger er och inte bara går isär utan att tänka igenom det. 

Jag beundrar verkligen Mirka, själv har jag två barn och hon har mer tålamod verkar det som när man ser er på tvn än jag har alla gånger :)

Skojar du nu eller?
  • Anonym (?)
    Anonym (Va?) skrev 2016-08-23 12:19:46 följande:

Ni har skrivit på skilsmässopapperen, lämnat till tingsrätten, och använder att ni har ""haft motgångar i förhållandet"? Ja, det kan man ju verkligen lugnt säga. Och har fortfarande. Med hemmavarande barn har ni sex månader på er och därefter ska ni bekräfta att ni står fast vid er ansökan om skilsmässa. Hur kommer ni säga då? "Vi bor fortfarande ihop för barnens skull. Vi har svårigheter i förhållandet. Vi är dock inte gifta längre".

Mycket märkligt det hela.

Det enda märkliga är att du verkligen tror att detta är Mirka och Peter :D My good! Människa!
  • Anonym (?)
    Anonym (följer) skrev 2016-08-23 12:21:09 följande:

Ser svaret nu om det är från mirka o peter. Lyfter hatten att ni försöker för barnens skull. Ni verkar vara fina föräldrar, önskar er allt gott!

:D
  • Anonym (?)
    Anonym (Mirka & Peter) skrev 2016-08-23 12:22:21 följande:

För ingen annan i hela världen skulle kunna använda det anonyma nicket "Mirka o Peter" för att skapa lite tramsig oreda på FL?

Jag är inte heller någon av dem, vill bara belysa hur det fungerar

Hahaha fan va blåsta folk är!
Svar på tråden Har Mirka och Peter skilt sig?!