• Anonym (otippat)

Har Mirka och Peter skilt sig?!

Jag brukar kolla mirkas blogg från familjen annorlunda ibland och upptäckte nu att dom skiljt sig. 
    Verkar som att det är peters beslut.

Vad tänker man med när man lämnar ett förhållande med så många barn? Får det inte att gå ihop!

• Svar på tråden Har Mirka och Peter skilt sig?!
  • Anonym (Mirka o Peter)

Nej,det har vi inte.

Vi har haft lite motgångar i förhållandet bara.

• Anonym (Va?)
    Anonym (Mirka o Peter) skrev 2016-08-23 12:10:18 följande:
    Nej,det har vi inte.

Då talar du ju inte sanning i bloggen ju.
  • Anonym (otippat)
    Anonym (Mirka o Peter) skrev 2016-08-23 12:10:18 följande:

Nej,det har vi inte.

Å vad skönt och höra :) 

Tycker det verkar så lätt för männen att bara sticka när det blir jobbigt men i erat fall känns det ändå som ni båda anstränger er och inte bara går isär utan att tänka igenom det. 

Jag beundrar verkligen Mirka, själv har jag två barn och hon har mer tålamod verkar det som när man ser er på tvn än jag har alla gånger :)
  • Anonym (Mirka o Peter)
    Anonym (Va?) skrev 2016-08-23 12:13:36 följande:

Då talar du ju inte sanning i bloggen ju.

Vi har skrivit på pappren men håller ihop för barnens skull tills det gått igenom.

Så utåt sätt använder vi "vi har haft våra motgångar i förhållandet"
  • Christi38

Jag läste också hennes blogginlägg att hon valt att gå vidare. De fattade väl sen beslutet gemensamt ändå, nu under sommaren. De har 6 månaders betänketid.

• Anonym (?)
    Anonym (otippat) skrev 2016-08-23 12:14:34 följande:

Å vad skönt och höra :) 

Tycker det verkar så lätt för männen att bara sticka när det blir jobbigt men i erat fall känns det ändå som ni båda anstränger er och inte bara går isär utan att tänka igenom det. 

Jag beundrar verkligen Mirka, själv har jag två barn och hon har mer tålamod verkar det som när man ser er på tvn än jag har alla gånger :)

Skojar du nu eller?
  • Anonym (följer)

Det står så på hennes blogg. Jag tänkte detsamma när jag läste. Har själv flera barn och kan omöjligt se hur alla deras barn ska kunna få vad de behöver med bara en vuxen i huset. Dock är det ju deras sak man kanske inte ska blanda sig i men man undrar ju hur de ska få ihop vardagen så barnen mår bra.

• Anonym (Va?)
    Anonym (Mirka o Peter) skrev 2016-08-23 12:16:17 följande:
    Vi har skrivit på pappren men håller ihop för barnens skull tills det gått igenom.

Så utåt sätt använder vi "vi har haft våra motgångar i förhållandet"
    Ni har skrivit på skilsmässopapperen, lämnat till tingsrätten, och använder att ni har ""haft motgångar i förhållandet"? Ja, det kan man ju verkligen lugnt säga. Och har fortfarande. Med hemmavarande barn har ni sex månader på er och därefter ska ni bekräfta att ni står fast vid er ansökan om skilsmässa. Hur kommer ni säga då? "Vi bor fortfarande ihop för barnens skull. Vi har svårigheter i förhållandet. Vi är dock inte gifta längre".

Mycket märkligt det hela.
  • Anonym (följer)

Ser svaret nu om det är från mirka o peter. Lyfter hatten att ni försöker för barnens skull. Ni verkar vara fina föräldrar, önskar er allt gott!

• Anonym (?)
    Anonym (Va?) skrev 2016-08-23 12:19:46 följande:

Ni har skrivit på skilsmässopapperen, lämnat till tingsrätten, och använder att ni har ""haft motgångar i förhållandet"? Ja, det kan man ju verkligen lugnt säga. Och har fortfarande. Med hemmavarande barn har ni sex månader på er och därefter ska ni bekräfta att ni står fast vid er ansökan om skilsmässa. Hur kommer ni säga då? "Vi bor fortfarande ihop för barnens skull. Vi har svårigheter i förhållandet. Vi är dock inte gifta längre".

Det enda märkliga är att du verkligen tror att detta är Mirka och Peter :D My good! Människa!
  • Anonym (Mirka & Peter)
    Anonym (Va?) skrev 2016-08-23 12:19:46 följande:

För ingen annan i hela världen skulle kunna använda det anonyma nicket "Mirka o Peter" för att skapa lite tramsig oreda på FL?

Jag är inte heller någon av dem, vill bara belysa hur det fungerar
  • Anonym (?)
    Anonym (följer) skrev 2016-08-23 12:21:09 följande:

Ser svaret nu om det är från mirka o peter. Lyfter hatten att ni försöker för barnens skull. Ni verkar vara fina föräldrar, önskar er allt gott!

:D
  • Anonym (?)
    Anonym (Mirka & Peter) skrev 2016-08-23 12:22:21 följande:

För ingen annan i hela världen skulle kunna använda det anonyma nicket "Mirka o Peter" för att skapa lite tramsig oreda på FL?

Jag är inte heller någon av dem, vill bara belysa hur det fungerar

Hahaha fan va blåsta folk är!
  • taquine
    Anonym (?) skrev 2016-08-23 12:23:56 följande:
    Hahaha fan va blåsta folk är!
    Nähä?! Herregud går folk på vad som helst.  
    Goodness me
  • Anonym (Mirka o Peter)

Tack!

Det värmer verkligen att höra.
  • Anonym (!)
    Anonym (otippat) skrev 2016-08-23 12:06:37 följande:

Jag brukar kolla mirkas blogg från familjen annorlunda ibland och upptäckte nu att dom skiljt sig. 
    Verkar som att det är peters beslut.

Vad tänker man med när man lämnar ett förhållande med så många barn? Får det inte att gå ihop!

Har stått i media o där säger hon att det är hennes beslut
  • Anonym (!)
    Anonym (Mirka o Peter) skrev 2016-08-23 12:34:03 följande:
    Tack!

Det värmer verkligen att höra.
    Vad får man ut av att spela någon annan under falskt nick ?
  • Anonym (Mirka o Peter)

Är du intresserad av att veta mer om vårt liv,finns jag på min blogg!

Tusen tack!
Svar på tråden Har Mirka och Peter skilt sig?!