Hjälp, mina barn är accepterar inte min pojkvän
Om min partner inte gillar mina barn eller om mina barn inte tycker om min parter då blir denne snabbt ett ex. Jag prioriterar mina barn framför allt annat.
Om min partner inte gillar mina barn eller om mina barn inte tycker om min parter då blir denne snabbt ett ex. Jag prioriterar mina barn framför allt annat.
Så du litar mer på dina barns omdöme än ditt eget om du träffat en bra man? Okej..
Så även dina vuxna barn skulle få diktera vem du lever med?
Så om du träffar en helt fantastisk man som gör dig lycklig varje dag, så skulle du avstå från den kärleken för att dina vuxna barn inte kan acceptera honom, och anstränga sig lite att uppföra sig vuxet de gånger ni träffas? Ok.
En fråga till: Om dina vuxna barn blir tillsammans med någon du inte gillar, tar du illa upp om de INTE väljer dig framför honom/henne? Eller får de bestämma själva vem de lever med eftersom de är vuxna?
Men om du nu inte kommer överens med deras partner? Vad händer då?
Bra man enligt vem?
Vuxna kan inte välja fel partner , eller?
Det vore intressant att höra TS barns version också.
Märkligt att du bortprioriterar din egen lycka så där. Om det vore min morsa som tänkte så där så skulle jag bli orolig och känna ett oönskat ansvar för att fixa till hennes liv eftersom hon själv inte fixar det.
Så dina barn är de som ska vara lyckliga, men de unnar inte sin mamma lycka.
Vet du, min pappas mormor träffade en kärlek på äldre dar och hennes barn unnade inte henne den lyckan och de bröt, min pappa var vuxen och var både arg och besviken för att hans föräldrar och hans morbror hindrade hans mormor uppleva lyckan (och mannen var jättetrevlig). Tyckte du det var rätt?
Det var inte lämpligt att en änka ha ett förhållande på äldre dar. Det var principen.
Jag misstänker att i TS fall är det inte mannen utan att mamman har en ny man i sitt liv som är problemet
Det här är en fruktansvärd börda att lägga på sina barn.
Du gör dom ansvariga för ditt kärleksliv, ditt socilaa liv samt din lycka.
Det är på tok för stort ansvar för dom att bära.
Det ska du bära själv, inte lämna över på dina barn.