BF Maj 2017
Hur mår ni?
Hur mår ni?
Trött och svullen. Själv då? :)
Har ni några cravings än? Jag är inte sugen på godis och choklad. Jag som annars helst lever på choklad. Jag vill bara ha frukt och grönsaker! Just nu blir det en hel del wokgrönsaker.. ska det vara något sorts godis så är det nötter isf. Sen vill jag ha RIKTIG mat. Kött och potatis typ. Inte pizza eller någon halvlagad mat.. har två killar och med dem så var det godis och falukorv. Levde på falukorv.vaknade mitt i nätterna och stekte falukorv med en deciliter stark senap på.. haha! Många nätter som sambon fick köpa korv på Statoil..
Hej, här är en till! Går in i v.8 imorgon med andra barnet och har än så länge BF 14 maj. :)
Har vi någon BF-lista?
Har fått missfall, känner mig helt tom, måste fundera på om vi ska orka försöka igen. Önskar er alla här en fantastisk graviditet och alla ni får små härliga majbebisar.
Fick inget svar på om vi har någon bf-lista..? Kan vi göra en sån annars? Vill ni fylla på här? (Kan ju ändras efter RUL
13 maj
14 maj - L 91, 25 år, tredje barnet.
15 maj
16 maj
Ni som har ömma bröst.. hur länge har ni haft det? Jag är fortfarande väldigt öm och är i vecka 10 eller 11.. kommer inte ihåg att jag var sådär öm med mina andra barn.. har två pojkar. Läst att om brösten ökar mycket i storlek så väntar man en flicka..?
Hej tjejer! Jag plusade idag äntligen! Är i vecka 10.
Har tagit 4 graviditets test innan men alla har varit fet negativa (senast i vecka 8)! Så nu när mensen var sen för andra månaden i rad, och jag hade ett test liggandes hemma så testade jag imorse bara för att. Hade inte alls några förväntningar men där såg man! Tog typ seriöst 3 sekunder och det var sååå positivt! Vad kan detta bero på tror ni? Är det vanligt? Blir lite smått orolig faktist.
Hej :) jag tog ett clear blue test digital med vecko. Och där stod det 3+. Jag hade nämligen också den teorin men barnmorskan jag pratade med såg det som vänligt liten chans så dom tippar mer på att jag är i v.10. Ja första barnet, så spännande ! :)
Jag vet inte faktist! Kan man få göra det? Det ända dom sa var att jah skulle få gå på ett första samtal den 3e november
För oss så kostade det 600 kr när vi gjorde ett ultraljud för ett par veckor sedan.
Hejsan,
jag hoppar in här i tråden med bf 1 maj =) När är det dags för er andra? Är det någon här som bor i Uppsala eller runt omkring?
Vill bara tala om att det är första barnet för oss. Jag har diabetes så blir kollad ordentligt varannan vecka, vilket känns superbra =) Vi har redan fått se vår lilla böna tre gånger. Hur mår ni?