BF Maj 2017
Hej! Plussade ikväll (ja, igår kväll blir det väl nu när klockan är så mycket..) tredje barnet! Ingen aning om när jag hade BIM men gissar på att det var BIM+1 när jag plussade. Såhär såg det ut (översta är ägglossningstest)
Hej! Plussade ikväll (ja, igår kväll blir det väl nu när klockan är så mycket..) tredje barnet! Ingen aning om när jag hade BIM men gissar på att det var BIM+1 när jag plussade. Såhär såg det ut (översta är ägglossningstest)
Hur går jag med i fb-gruppen? :)
Kan ni hjälpa mej att räkna ut i vilken vecka jag är i? Haft knepig kropp det senaste så mensen har varit extremt oregelbunden. Men senaste mensen började den 3 augusti (dock med bruna flytningar i två dagar innan vilket jag aldrig haft förut -förvirrande) och innan mina barn så hade jag runt samma datum varje månad så man kanske kan säga 30 dagars cykel? Sex på natten till den 20.e. (enda gången med oskyddat i närheten av ägglossning) positivt ägglossningstest den 20.e och starkare positivt på kvällen den 20.e. En rosa/aprilosfärgad flytning när jag kliver upp på morgonen den 23.e. vad tror ni kloka?
Detta testet tog jag idag
Jag är gravid och verkar inte vara en låghormonare, rfsu:s test litar jag aldrig mer på!!
Tack bf 13 maj.
Så här svagt visade rfsu:s test 4+2 och jag fick gravid 2+ 3 på clearblue, på 4+3!!!
Vad har ni för symtom?
Jag är såå uppsvälld. Tycker nästan lite synd om mina tarmar.. haha! Men såhär har de varit de andra graviditeterna oxå, att jag först sväller upp såhär och sen lägger sej det uppsvällda och efter ett par veckor kommer bebismage. Men att behöva använda mammabyxor redan känns ju såhär... tänkte ju att jag skulle dölja det ett par månader till...
Jag stannar här på fl, kommer kanske till FB gruppen efter v 12 men innan dess vill jag vara hemlig med min graviditet. Minns i förra FB-gruppen att typ folks kollegor och typ grannar hamnade i samma grupp. Vipps vet kanske fler än planerat att man är gravid ;p
L91- missade din post. Jag är i v 7, går in i v 8 på onsdag. Mår prima, ytterst lite symtom (precis som med vår förstfödda). Hur mår du?
Min mage har också uppenbart vuxit. Men än så länge är det lugnt. Lite pirrigt, har hört att magen kommer fortare när det är barn två.. Har ni hört samma eller varit mer om det? Jag har varit på konferens med jobbet hela helgen pch det har varit galet svårt att fejkdricka vin osv. Puuust... Sannolikt lär några kollegor misstänka att jag är gravid men men...
Vi funderar oxå på kub.. vi är bara 25 och 26 år och har två friska barn sen innan men vi vill nog ändå kolla läget denna gång. Även om det är fler än en så att man är förberedd eftesom vi redan har barn..