Bf 2017 Malmö/Skåne
Hej tjejer!
Läste igenom alla kommentarer och ska berätta för er. Jag har längtat efter barn sen jag var 15 år är 21 år i dagens läge!
Har försökt i 12 månader att bli gravid, tills jag sa till sambon vi lägger detta åt sidan, för vi var mitt uppe i ett bröllop, syrran skulle gifta sig, sen skulle vi flytta osv.
Mensen månaden innan var 3 dagar sen, så tänkte inte mer på det. Vi flyttade och jag hade beräknad mens under flyttdagen. Men den kom aldrig, och inte dagen efter det heller. Så sa till sambon på kvällen att för skojs skull tar jag ett test imorgon bitti. För visste att där inte skulle vara något som alla andra månader. Men på morgonen dök där upp ett plus, trodde inte mina ögon, så gjorde ett nytt och ännu ett plus visade sig. Sen för att bli ännu mer hundra köpte jag ett cb, och ja jag var ju gravid. Hade inga symtomer ingenting. Åt bara mer än vanligt!
Och nu när jag är i vecka 8 (7+4) mår jag illa konstant och är fruktansvärt trött. Går bara och hoppas varje dag att illamåendet ska gå över. Kan inte ens jobba pga det och sen att jag ständigt sover.
Så alla ni tjejer som inte plussat, försök att inte tänka så mycket på det, så blir det snart en liten :)
Min är i alla fall beräknad till den 10 maj och jag lääängtar så.