Bf 2017 Malmö/Skåne
Fler med Bf i Malmö alt Skåne som vill följas åt? :)
Fler med Bf i Malmö alt Skåne som vill följas åt? :)
Här är en:) vecka 14 här BF 3feb 17
Bor i Malmö är 32 har två barn sen tidigRe 13-11 år
Nej va kul! Grattis :) jag har oxå 2 barn, 6 och 1 år :) o dina? Var i Malmö bor du?
Nämen hallå du skrev ju hur gamla dom va, haha sorry.
Haha ja ibland läser man aldeles för fort:)
Jag bor i Malmö och har precis plussat:) är i v 5 nu så det är fortfarande väldigt tidigt! Första barnet och det är så blandade känslor, överlycklig och samtidigt livrädd för att något ska hända! Men jag följs gärna åt här!:)
Hoppas kunna få joina tråden snart! Bim om en vecka så får vänta lite till.... grattis till era plus :) bor i Malmö
Hoppas kunna få joina tråden snart! Bim om en vecka så får vänta lite till.... grattis till era plus :) bor i Malmö
Tack :) dryg väntan nu bara...
Vad skönt det kom ett plus för dig och att det kom på egen väg. Visst är det skönt att hjälp finns men vetskapen att man kan för egen maskin är lugnande
Ja det känns lugnare att veta att det går på egen hand, ivf är jätte bra men tankarna fanns ju att tänk om inte det heller fungerar!!! Nu ska man bara ta sig igenom dom kritiska veckorna innan man kan andas ut:) Har ni försökt länge att få barn?! Är det erat första eller har ni barn sen tidigare?!:)
Ja det känns lugnare att veta att det går på egen hand, ivf är jätte bra men tankarna fanns ju att tänk om inte det heller fungerar!!! Nu ska man bara ta sig igenom dom kritiska veckorna innan man kan andas ut:) Har ni försökt länge att få barn?! Är det erat första eller har ni barn sen tidigare?!:)