Bf 2017 Malmö/Skåne
Fler med Bf i Malmö alt Skåne som vill följas åt? :)
Grattis till dig!
Då jag har många missfall bakom mig så drog jag en rövare om att jag inte visste hur långt jag var samt att jag inte haft några symtom alls vilket jag haft med mina 2 andra graviditeter så snart jag fått plus.
Så jag fick ett tidigt ultraljud. jag fick vänta någon vecka så man var säker på tt man skulle se något om det skulle vara väldigt tidigt.
Det var en himla tur jag fick det! Är fortfarande i chock
Plusade i måndags :).
Nyfiken på om de finns någon här i denna tråd som bor i helsingborg :)?
Första barnet för mig och ja BF 2 juli :).
Väntar la mest på de ska gå så de blir v.15 för då känns de mer säkrare :).
Åh vad kul !
Jag Är i v7 ???? Vårt andra graviditet med vårt första! Har två änglabarn ????
Åh vad kul !
Jag Är i v7 ???? Vårt andra graviditet med vårt första! Har två änglabarn ????
Hej! Heter Cicci och väntar mitt tredje barn den 4/7. Har två på 5. Resp 7 år. Såklart glaaad men lite nojjig såhär i början. Jobbar i Malmö men bor strax utanför.
Hej. Blivande trebarnsmamma med bf 2 juli. Har en 8 åring och en 5 åring idag.
Bor i Lomma men är från Malmö från första början.
Hej. Blivande trebarnsmamma med bf 2 juli. Har en 8 åring och en 5 åring idag.
Bor i Lomma men är från Malmö från första början.
Hejsan. Hoppar gärna in här :) Har bf i juli med barn nr 4 . Bor utanför malmö
Hejsan tjejer .. Hur mår ni ? Har ni alla haft en bra jul?
Hej! Är en 26, snart 27årig tvåbarnsmamma som precis plussat med nummer tre. Beräknad till mitten på september. Vi flyttade till Löddeköpinge för ca 1 år sedan. Hoppar gr a in här om det är ok :?)
Våra barn är 5,5 och 3,5 kan jag tillägga. :)
Hej! Är en 26, snart 27årig tvåbarnsmamma som precis plussat med nummer tre. Beräknad till mitten på september. Vi flyttade till Löddeköpinge för ca 1 år sedan. Hoppar gr a in här om det är ok :?)
Har gjort en hemlig Fb grupp för bf juli. Vill någon vara med så skicka PM med ert namn hur er profilbild ser ut så kan jag lägga till er. Då den är hemlig måste jag adda er , men ni kan ta bort mig sen ????
Har gjort en hemlig Fb grupp för bf juli. Vill någon vara med så skicka PM med ert namn hur er profilbild ser ut så kan jag lägga till er. Då den är hemlig måste jag adda er , men ni kan ta bort mig sen ????
Hej! Jag puffar inlägget och ser om fler är nyplussade :) Har bf i december! Någon mer i malmö med bf runt nov/dec/jan?
Hej Annica heter jag. Bor utanför Malmö och har bf 23/9.