Bim september
Ett år av försök och två tidiga mf... Dags att inse att vi behöver nog hjälp!
Tackar för mig!
Lycka till alla
Önskar er lycka till och hoppas att allt går bra.
Ett år av försök och två tidiga mf... Dags att inse att vi behöver nog hjälp!
Tackar för mig!
Lycka till alla
Stort grattis till alla er som har plussat.
Nu är äntligen mensen över för denna gång så nu ser vi fram emot resten av månaden. Jag har bestämt mig att inte tänka och fundera så mycket denna månad utan bara köra på (i den mån det är möjligt - jag längtar ju så mycket).
Grattis till alla som har plussat. Så roligt att se!
För oss går det dock sådär. Min fertila period är över men jag har inte haft några symptom för ägglossning denna månad. Har inte heller fått positivt resultat på ÄL-testen. Ska fortsätta testa ytterligare någon dag men det känns lite tungt just nu.
Tog ett cb-digital nu och fick positivt 1-2 veckor, bim -1 idag. Känns såååå bra efter det nästintill obefintliga plusset imorse!!
Skulle behöva lite råd. Jag skulle ha haft ÄL i tisdags men den kom aldrig. I dag började jag må så illa och fick ÄL-flytningar så jag tog ett test och fick positivt utslag. Jag är nu på BIM-9.
Jag vet inte om jag borde vara glad eller orolig. Vid en sådan sen ÄL, finns det ens chans för en graviditet att uppstå innan mens?
Tror inte att det tog sig för oss denna månad heller, trots att vi prickade ÄL precis som förra månaden. Det baserar jag enbart på att ingenting känns annorlunda alls. Jag tänker att när jag väl blir gravid måste något kännas annorlunda i kroppen. Vad som helst, men något.
Grattis alla ni som plussat! Fan vad roligt!! :D
Alltså jag har fyra dagar kvar till bim och hela tiden känns det som om mensen kommer för har en "rinnande" känsla där nere... Måste hela tiden springa på toaletten och stoppa ner fingret för att kolla så det inte är blod. Det är liksom väldigt vått... Har aldrig tänkt på att kolla i tidigare cyklar om jag brukar få såhär. Nån som känner igen sig??