Bim september
Hoppar på jag också efter att jag precis fått mens. BIM 1/9. Detta blir vårt fjärde försök med första barnet.
Lycka till alla
Hoppar på jag också efter att jag precis fått mens. BIM 1/9. Detta blir vårt fjärde försök med första barnet.
Lycka till alla
Hoppar också in här! :D
Har BIM den 3:e september och det blir andra försöket på första barnet :) Jag är 25 år och sambon 24 :)
Har efter den här månaden lärt mig att inte lita på min kropp ett dugg då jag tyckte mig ha massa symtom den här månaden som försvann så fort jag testade negativt i onsdags! ;) Skengraviditet deluxe liksom xD
Men på't igen!
Jaha hoppar in här. Försök 12, ett mf i bagaget. Och i veckan blir det att boka samtal med fertilitets klinik. Det trodde jag aldrig :-/ men men
Bim 4/9
Nu är min mens snart slut och äl nalkas. Lite jobbigt för snart vet jag att jag, hur mycket jag än försöker låta bli, kommer leta tecken för eventuell graviditet. Lite så där nitiskt liksom. Vill så gärna men vet att oddsen att det sätter sig i början av processen är små.
Hur mår ni andra?
Hej allihopa! Får jag vara med?
Jag tänkte jag skulle slippa dessa bim-trådar då jag plussade för 1,5 vecka sen (var då i vecka 5) men började blöda redan efter två dagar och fick konstaterat igår att det var ett missfall (eller ett utomkveds, vi vet inte än, ska in på ytterligare kontroll på tisdag. Men i så fall ett utomkveds som förmodligen har löst sig av sig själv). Blödningen har avtagit idag så jag hoppas att den slutar helt snart så vi kan börja om igen. Vi kommer vänta en mens innan vi försöker men jag siktar på att den kommer igång snart och att nästa bim blir i slutet av september :)
Lite om oss: vi är båda 27 år, gifta och bor i hus på landet med två hundar. Det är bådas första barn och första plusset kom efter andra försöket, så gravida kan vi ju uppenbarligen bli :)
Fler som försöker igen efter missfall?
I dag börjar vi med ÄL-test. Har jag förstått det rätt att man inte ska ta det på morgonen, till skillnad från graviditetstest?
I dag börjar vi med ÄL-test. Har jag förstått det rätt att man inte ska ta det på morgonen, till skillnad från graviditetstest?
[quote=76881196][quote-nick]FyrAAAA skrev 2016-08-14 08:30:24 följande:[/quote-nick]Den här månaden testar jag cb digitala med dubbel indikator, där står det att man ska testa med första morgonurinet, men det kan säkert vara olika från test till test
I förrgår blev det neg, igår glömde jag testa och idag blev det en blinkande glad gubbe, vilket jag förstår det som att äl närmar sig även om det är några dagar kvar! Känns härligt att vara vid äl igen! Eftersom vi missade äl förra månaden, var det två månader sen "ett riktigt försök" nu! [/
Förstår det :) Håller tummarna att det tar sig denna månad.
Själv fick jag detta resultat i dag. Det borde väl betyda likadant, att ÄL närmar sig? :) (ÄL enligt min app ska vara på torsdag)
Hej tjejer! Hoppar in här jag med.
Har Mens nu och detta är vårt fjärde försök.
ÄL 31/8 och BIM 15/9 enligt NC app dock ej säkert då jag har oregelbunden Mens, sen 5 månader tillbaka jobbigt! :-/
Ska testa med rosenrot denna cykel väntar fortfarande på posten, så får jag se ifall den förkortar och gör min cykel regelbunden. Hoppas! Och så ska jag köra på ÄL-stickor efter mensen.
Någon mer som använder NC app?
Hoppas detta är vår månad denna gång! )