Bim september
Det samma!! Ja denna väntan är inte rolig! Men snart vet vi! :)
Det samma!! Ja denna väntan är inte rolig! Men snart vet vi! :)
Bim+5 idag, mindre värk i tjejmagen, ont i ländryggen (vilket kan vara vad som helst egentligen). Tänkte vänta med att testa tills på lördag morgon, om inte mensen kommit då! : ) håller tummarna för er andra!
Bim+6 .. ingen mens.. och kunde inte låtabli att testa.. negativt, såklart!
Bim+5 för mig och där kom mensen, med en ordentlig mebsvärk!
Bim+7 är här! Jag har fått så sjukt mycket finnar kring haka och mun.. även typ "plitor" på brösten! Jag har aldrig finnar, och har typ aldrig haft heller! Spännande.. testa igen imorgon direkt på morgonen..
Bim+8 och hoppet är borta.. testade nu på morgonen, negativt! Det som gör mig mest ledsen är att kroppen inte alls är som den ska.. och nu har jag ingen aning! Suck! Men stort grattis till er som har plussat!!! :D
Ville dubbel bekräfta och yey????????
Hade en konstig tanke i huvudet att det skulle stå "ej gravid" men icke:D
Bim+10. Fortfarande ingen tant röd! Skulle testa igen imorse, men glömde helt bort det! Har någonstans känt att joooo jag kanske kan vara gravid: ) men nja.. funderar på att börja med NC, någon här som använder?
Bim+13 woohoo... tiden går å inget händer! Stickningar i vänster äggstock igår.. men Jaa.. bara så trött på att mensen inte kommer eftersom det verkar som att den är påväg . Suck...
När har du bim?
Fler och fler som plussar :D stort grattis till er!! Jag är på bim+15 nu, ingen mens i sikte!
Åh ännu fler som har plussat!! Stort stort grattis till er!! Jag börjar bli väldigt less nu.. bim+19.. önskar bara att mensen kom så man kunde försöka igen..!
Åh fler som plussat! Grattis till er!!! : D
Min mens kom aldrig.. å nu har jag Bim imorgon igen.. spännande och se om den vill dyka upp då iallafall då! Haha