Bim september
Äntligen börjar äl närma sig! Gissar på äl i helgen, senast måndag!
Ohhhh vad jag vill att det ska gå vägen denna gång!
Äntligen börjar äl närma sig! Gissar på äl i helgen, senast måndag!
Ohhhh vad jag vill att det ska gå vägen denna gång!
Hoppar in med er tjejer!
Mensen kom tyvärr idag, andra försöket efter sent avbrytande i v 16-17...
Hade hoppats att det tagit sig, såklart...men bara att kämpa vidare! Lite roligare när man får hänga i en bim grupp
Svårt att säga exakt bim eftersom min äl blivit lite varierande efter avbrytandet, denna cykel hade jag äl dag 20, så om jag räknar på det blir bim nu 21 september! Och då är jag på semester i Frankrike!
Äter rosenrot from idag för att få kortare cykel, får se om de funkar!
Nu kör vi
En fråga: När man får ÄL-flytningar (de genomskinliga och trådiga) är det då ägget släpps? Jag har dessa just nu men får inget utslag på ÄL-testerna (bara väldigt svaga streck).
I dag fick jag äntligen min glada gubbe på ÄL-testet. Blev så glad att man hade kunnat tro att jag hade fått ett positivt graviditetstest, haha.
Tack misslina som tipsade om att jag skulle fortsätta testa även efter att ÄL-symptomen hade slutat.
Nu är äl över för denna gång! Nu är den långa väntan på bim kvar ;)
Tror dock inte så mycket på denna månad. Då äl kom flera dagar tidigare än vad den brukar så hade vi inte räknat med äl just då. Och med jobb och allt så fick vi bara till det en gång.
Surt men vad ska man göra....
Bim 2/9.... Äl+ 5 idag! Känns som en evighet!;)
En vecka kvar till bim! Nu är det nedräkning! Men det känns ändå som en evighet ;)
Någon mer som har ont i bröstvårtorna efter äl vissa månader men inte andra???
Nedräkning! Både längtar och fasar för denna vecka!
Ska det bli ännu en gång man blir besviken och ledsen eller ska det efterlängtade plusset komma :)