• FyrAAAA

Bim september

Tittar in och följer med här jag också, även om bim troligtvis är 30-31 aug! Detta blir försök 3 med barn 4. Har en flicka och en pojke på 8 respektive 7 år samt en flicka som snart blir 1. Hoppas på ett syson tätt med yngsta nu!

• FyrAAAA

Imorgon är det dags att börja testa med äl-test! Tänker inte missa äl denna månad också! Tror dock den kommer infalla runt början av kommande vecka!

• FyrAAAA
    stellanocte skrev 2016-08-13 04:25:38 följande:

I dag börjar vi med ÄL-test. Har jag förstått det rätt att man inte ska ta det på morgonen, till skillnad från graviditetstest?

Den här månaden testar jag cb digitala med dubbel indikator, där står det att man ska testa med första morgonurinet, men det kan säkert vara olika från test till test

I förrgår blev det neg, igår glömde jag testa och idag blev det en blinkande glad gubbe, vilket jag förstår det som att äl närmar sig även om det är några dagar kvar! Känns härligt att vara vid äl igen! Eftersom vi missade äl förra månaden, var det två månader sen "ett riktigt försök" nu!
  • FyrAAAA
    Anonym (Augusti) skrev 2016-08-20 17:07:54 följande:
    Är på äl +7 idag, när har du BIM?
    Har bim 30/8 tror jag eller 31/8, du då?
  • FyrAAAA
    Emlin skrev 2016-08-23 22:11:11 följande:
    Hehe, ja alltså hur långsamt kan tiden gå lixom. Och alla de symptom jag tyckte jag kände är som bortblåsta ????????
    Så känner jag också idag på äl+6/7 :-/
  • FyrAAAA
    stellanocte skrev 2016-09-01 05:00:48 följande:
    Grattis, vad kul. Vad hade du för symtom innan? :)
    Grattis!! Vad härligt! Är själv på bim+2 idag så får se om mensen kommer idag, testade neg med grav.test i måndags. Testade starkt pos med äl test nu på morgonen men har läst att det även kan indikera att mens är på g! Vad använde du för test nu?
  • FyrAAAA

Då var mensen över för den här gången och nedräkningen till äl påbörjas! Under tiden läser jag o följer er som redan är där, eller redan vid bim! Spännande!

• FyrAAAA
    Anonym (Leila) skrev 2016-09-07 22:26:25 följande:

Ska enligt temp-appen ha runt 15/16! Ska börja hålla koll med ÄL-tester på måndag har jag tänkt. :)

Ja ok! Vad spännande! Alltid kul att följas åt när man ligger nära i tid Jag ska också ta äl-test från början av veckan tänkte jag!
Svar på tråden Bim september