vad händer? psykisk misshandel? psykopat? snälla hjälp mig.
Hemskt för dig att leva så och för er dotter. Jag har haft det likadant som dig. Han skrek och skällde och övergick till att slå och mordhota. Vår nyfödda dotter mådde dåligt av detta. Idiot as svin allt möjligt blev jag kallad för. Hade en deprission efter snittet. Han hota att kasta ut mig och en gång körde han mig till en busshållplats och åkte därifrån med barnet. Jag stod där ute ensam och visste inte var jag var. Och efter en timme kom han tillbaka med bilen och vårt barn skrek. Han kunde inte ta hand om henne och var rasande.
Har upplevt maddrömslika hemska saker mycket psykisk tortyr ändå har jag inte lämnat honom. Men nu efter 1år har han blivit snällare. Han går på psykmediciner nämligen och har slutat med dom nu.
Det går att prata med honom nu och vi har det bra.
Jag hade flyttat med barnet om jag vore du. Om jag hade haft en lägenhet någonstans så hade jag lämnat min man.
Du kan ansöka om dagis i en annan kommun men han måste godkänna platsen tror jag. Efter skilsmässan från min ex man så stoppade han inskolningen av barnet i det nya förskolan.
Vet inte hur det är med dagis.