vad händer? psykisk misshandel? psykopat? snälla hjälp mig.
Anonym (jag) skrev 2016-07-25 13:08:46 följande:
Men när han har den bra sidan så är han jätte snäll och go mot oss båda två och leker och har sig med dottern men minsta lilla sak kan få honoms humör att vända på 2 röda. :(
du kanske inte är redo lämna än men du kommer vara det den dagen du inser att han tar mer energi än han ger, att du ofta är mer ängslig och rädd än du är harmonisk och lycklig, och när barnet är så stort så att det förstår elakheterna han säger till dig. när du inser att den där "hoa sidan" egentligen inte kommer fram så värst ofta.
Paolo Roberto berättade vad han och hans ex gjorde när de hade det knackigt, det var inte så dumt faktiskt. Nu gjorde de det båda två men du kan göra det för egen del, utan att din sambo vet. De hade en glasburk och varje kväll skulle man lägga en vit, röd eller svart kula i burken. Vit = mycket bra dag, röd =varning, svart =riktigt dålig dag (alltså om relationen), sen efter ca 2 veckor tömde de burken för att se hur många det var av varje sort. När de insåg att det var väldigt många röda och svarta kulor insåg de att de inte hade det så bra.
jag tror du skulle behöva nåt sånt för att se hur många dagar i en vecka har du egentligen en bra dag med din partner?