Min tjejs son är mongo..
Klarar du inte av sonen bör ni nog inte ha ett förhållande. Hennes reaktion är helt normal, det är hennes barn du pratar om.
Klarar du inte av sonen bör ni nog inte ha ett förhållande. Hennes reaktion är helt normal, det är hennes barn du pratar om.
Nä inte hemskt. Du är ihop med henne inte mongosonen
Det är det enda alternativet tycker du? Inte träffas utan barnet? Mitt ex hade barn. Efter ett tag träffade jag honom de veckor han inte hade barnen. Jobba gör jag i veckorna inte på fritiden. Inte för att jag behövde hjälpa till med dom men jobbigt ändå. Dom var aldrig stilla eller tysta.
I modern tid är det inte jätteovanligt att ha ex. Det anses inte som ett stort misslyckande direkt. Jag orkade inte med att ha en kille med barn så jag gjorde slut. Efter det har jag aldrig blivit tillsammans med någon som har barn igen!
Tack för ett rimligt inlägg! Var verkligen inte tänkt att detta skulle bli en debatt om ordet...
Jag tycker inte det är fel att nån har barn, men man vill kanske umgås ibland utan barn? Speciellt ett barn med sådana här problem. Jag har funderat på om inte sonen borde bo på ett gruppboende istället där han kan bli omhändertagen av personer som förstår hon och kan få andra kompisar som är mongo?
Jag har inte pratat om barn, och såg inte att du gjorde det heller.
Det märks tydligt att du inte har en aning om hur det ser ut ute i Svedala.
Gruppboende är jättevanligt.