Symtom försvunnit v 6
Hej,
Jag är i samma sits, men tidigare gången. Är i vecka 5. Hade massor av symtom innan men som nu mer eller mindre fösvunnit (utom ömheten i brösten och liiiite molvärk).
Tidigare var det:
Slutet av förra veckan - överdrivet sugen på mat och åt oftare än jag brukar (inget jag tänkte på då) började får ömma bröst (vilket jag alltid får) men upplevde även yrsel.
Måndags - Gick hem tidigare från jobbet på grund av illamående, yrsel och koncentrationssvårigheter. Sa till min kille att "Det känns fasiken som jag har en melon i magen, så menssvullen är jag" Började bli extra törstig och var hård i magen.
Tisdag - fortfarande ömma bröst, törstig, kissade lite oftare, hård i magen, lätt mensvärk men ingen mens och fortfarande yr. Sex på kvällen.
Onsdag - mensvärk men ingen mens. Tog ett test på morgonen och det visade ett tydligt extra streck!
Torsdag/fredag morgon: mycket vatten, brösten/bröstvårtorna blev ömmare, lätt molande värk ibland, molande värk i svanken, irriterad, gasig i magen, otroligt törstig, mindre yrslig och illamåendet avtog.
Jag blir knäpp. Har redan ställt in mig på att det är ett MA. :(