• Mary84

Symtom försvunnit v 6

Hej,

Jag är så himla orolig.. Mina symtom som jag haft sen bim har nu idag v 5+3 bara försvunnit. Jag har haft väldigt ömma bröst, mycket molvärk och lite illamående men så har allt bara försvunnit:(

Är det vanligt att det blir så? Är det ett tecken på missfall el ma?

• Svar på tråden Symtom försvunnit v 6
  • Mary84

Tack för svar! Nu vill jag bli illamående så att man känner att man är gravid. Helt knäppt????

Crizziepalm - åå vad jobbigt för dig:( hoppas, hoppas att du får se ett ?? På ul. Ja, de där 12 veckorna är olidliga tycker jag. Skulle så gärna vilja njuta och bara vara glad att man är gravid nu efter så lång tid men jag är bara orolig. Känns inte kul att symtom försvunnit..

• Mary84

Hoppas du får se ett hjärta skulle det stå. Verkar som min mobil fått fnatt.

• Mary84

Hej igen!

Såg min gamla tråd från v 6 nu och tänkte att jag kunde uppdatera lite ifall detta händer någon och denne känner sig orolig.

Jag fick tillbaka mina ömma bröst och började även må väldigt illa i v 8. Symtomen kom och gick lite mellan v 6-8. Sen höll de i sig fram till v 14 ca. Har nu kommit och gått igen och är nu i v 18. Så det verkar vara väldigt vanligt att de avtar för att sedan komma tillbaka:)

Kram

Svar på tråden Symtom försvunnit v 6