Inlägg från: crizziepalm |Visa alla inlägg
  • crizziepalm

Symtom försvunnit v 6

Hej!

Det kan lika gärna betyda att embryot slutat att utvecklas och att ett missfall är på g, som att du bara är symptomfri en vecka för att dom sedan kommer tillbaka och allt är som det skall.

Jag svarar för att jag precis har vart med om samma sak..mina symptom var som bortblåsta i vecka 6, bara molvärk o förstoppning kvar. I förrgår kom det bruna flytningar och igår började jag blöda rött blod och klumpar.

Jag är inställd på att jag har ett missfall men har läst så sjukt många berättelser av folk som börjat blöda, åkt in till gyn och sett hjärtat slå på ultraljudet. Så nu återstår bara att blöda klart, sen få en tid till gyn för att få det bekräftat och för att se att allt kom ut eller om jag behöver få tablett eller skrapas. Jag hoppas verkligen inte att det blir samma för dig! Har hört många som går symptomfria i flera veckor i tidig graviditet och som haft symptom innan som försvunnit för att sedan komma tillbaka.

Jag vet att det inte är ngn tröst men man får bara vänta och se.. Dessa jäkla 12 veckor tar ju fan kål på en

Lycka till!

Svar på tråden Symtom försvunnit v 6