PixieP skrev 2016-07-27 19:06:42 följande:
Vad fAAn är en "klananhängare" för något? Jag är varken med i KKK, eller några skotska klaner såvitt jag vet.
Jag använde ironi, men jag förstår att du har svårt med det, och satir (och antagligen humor också) och att du ser världen som svart eller vit. "Antingen är man god, eller så är man ond"tänk. Det finns inget annat i din värld. Fine.
Se dig själv satt på mental ignore. Synd att det här forumet saknar en så basal funktion.
Klanen, syftar på SD, ett sektliknande parti med en lika kollektivistisk som sverigefientlig agenda.
Jovisst förstod jag att det var ironi. Jag valde bara att ta dig på orden eftersom det accentuerar tarvligheten i ditt påstående: "
Sen har vi fyra underbara gruppvaldtäkter i Kalmar också. Ack Sverige du sköna..."
Som ironi betraktat så syftar självklart "underbara gruppvåldtäkter" på det som Åkessons klan ser som vurmandet för invandring och i och med klantänkandet är det inte enskilda individer som får asyl i Sverige utan kollektiva egenskaper. På så sätt passar underbara gruppvåldtäkter in eftersom klanens osvenska synsätt innebär att de som är positiva till att ge flyktingar asyl också är positiva till de egenskaper klanen har definierat att kollektivet flyktingar har.
Vidare har du redan bestämt att de som utförde våldtäkterna i Kalmar är flyktingar vilket är ytterligare ett exempel på hur främmande den speciella SD-klan-kulturen är ur perspektivet svenska värderingar. Här är det grundläggande att ingen döms innan hen bevisats vara skyldig.
Alltså när du skrev "underbara gruppvåldtäkter" så var det bara ett exempel på tarvligheten hos en klananhängare.
Din variant av ironi är snarare regel är undantag bland SD-aktivister, så nog förstod jag den - eller som min gamla mormor brukade säga: Jag känner mina löss på gången