Inlägg från: Anonym (Mamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamman)

Behöver tid UTAN hans barn!

Jag hade dumpat dig Ts. Barnen går först -alltid- när dom är små!!!!

• Anonym (Mamman)
    ungbrunett skrev 2016-07-03 16:16:26 följande:

Inte för mamman uppenbarligen.

Men henne hade i och för sig ts sambo redan dumpat..

Exakt och nu år det dags att dumpa nya kärringen!
  • Anonym (Mamman)
    sextiotalist skrev 2016-07-03 16:22:16 följande:

Ok, nu är förvisso mamman redan dumpad. Men vad tycker du om mammans agerande?

Jag hade troligen dumpat mannen långt innan. Vem vill leva med en man utan ryggrad som låter exet styra och ställa?

Hade kanske försökt med att vara särbo. Men troligen skulle denna situation vara en sk droppen i bägaren.

Ts förstår inte att pappan VILL ha barnen. Han för liksom inte mamman nån tjänst! Han prioriterar sina barn framför Ts, precis som en bra förälder gör!
  • Anonym (Mamman)
    ungbrunett skrev 2016-07-03 16:39:33 följande:

för att hon blir fråntagen sin semester och sedan inte har lust att sitta barnvakt åt deras barn medan de är på jobb och semester själva? Någon/några är ju värda att dumpa men i detta fall är det knappast ts..

Trams!!!! Ts VÄLJER att jobba! Ingen tvingar henne! Herregud åk bort själv då för i h-vete!
  • Anonym (Mamman)
    ungbrunett skrev 2016-07-03 16:42:52 följande:

Detta med att prioritera sina barn före sin partner slutar aldrig att förvåna mig..

Så sorgligt att det är så många människor som är så desperata efter att få barn att de skaffar det med vem som helst, för att sedan prioritera bort sin partner, för att därefter separera och sedan grina över att exets nya partner inte gör som hen blir tillsagd..

Det märks att du inte har barn och om du nån gång skaffar det så hoppas jag det blir med en barnfri man och inte din nuvarande sambo!
  • Anonym (Mamman)
    ungbrunett skrev 2016-07-03 16:49:59 följande:

Ts ville åka med sin partner men blev fråntagen detta och fick istället en vecka ensam med barnen medan barnens föräldrar prioriterade annat.

Det är knappast ts som ska belastas för detta.

Ta förstår att han vill ha barnen så mkt som möjligt, DU fattar inte det!
  • Anonym (Mamman)
    ungbrunett skrev 2016-07-03 16:57:34 följande:

Fattar inte vad? 

Pappan gör inte mamman nån tjänst. Han är glad att hon reser bort så han får ha sina barn!!!!
  • Anonym (Mamman)
    ungbrunett skrev 2016-07-03 17:03:51 följande:

Var framgår detta? hur vet du pappans känslor? han kanske ställer upp för att barnen inte ska komma i kläm men det betyder inte att han är glad att få sin semester avbokad pga henne. jag är av den fasta övertygelsen att man kan älska sin "nya" kvinna och sina barn och vilja umgås med alla, såväl tillsammans som på tu man hand. Att resa bort med sin kärlek behöver inte betyda att man hatar sina barn, men, som sagt, han har antagligen inte gjort en grej av det då han inte vill att barnen ska fara illa av att deras egen mamma prioriterar bort dem.

anser för övrigt att det är direkt olämpligt att kalla folk efterblivna på det sättet som du gör ovan.

Läs trådstarten innan du skriver i trådar. Står klart och tydligt där att pappan ÄR GLAD över att få mer tid med barnen! Den enda som är grinig är Ts och pappan önskar att hon tar till sig barnen. Det kommer troligen inte hända efter så lång tid så dom bör separera!
Svar på tråden Behöver tid UTAN hans barn!