Carina7907 skrev 2016-07-02 00:36:00 följande:
Skillnaden med mig är att jag äter shake till frukost med bär i. mellanmål med protein . lunch med shake + grönsaker vid sidan. mellanmål med protein middag mat kvällsmål shake eller ägg. Om man köper herbalifes produkter får man ett matschema där det står olika alternativ och exakt hur mycket man ska äta helt gratis. Detta är helt fantastiskt och jag kommer att försöka coacha så många jag kan för detta fungerar verkligen. Är hur många som helst som gått ner på mitt wellnescenter och det är kul att se. Om man googlar på herbalife får man upp pyramidförsäljning, men jag tvingar aldrig på någon att sälja. Detta är en investering i sig själv som fungerar det räcker att köpa till sig själv. Jag har själv lagt ut mina bilder på FB om man vill se.
Jag gick på bara pulver förut för ett par år sedan men gick upp allt direkt när jag åt mat igen. Nu kommer jag inte att gå upp då jag lärt mig att äta med rätt proportioner.
Grattis till viktnedgången. Jag äter pulver och en vanlig måltid varje dag. Självklart så är det svåraste att behålla vikten efter viktnedgång. Jag vet vad herbelife är jag och min man var på ett möte hos dom för flera år sedan vi tänkte börja sälja deras produkter nu blev det inte så. Det herbelife erbjuder är kontakt med en person som stödjer och lägger upp scema beräknar kost m.m detta får du även hos de olika träningställen hälsostudion erbjuder kostrådgivning, hjälp med träning, pulver m.m obesitasmotagningen Göteborg är för överviktiga där har man kontakt med läkare, dietist, sjuksköterska man tar prover äter pulver eller pulver kombinerad med mat. Herbelife är ingen skit men inte den enda som hjälper människor man måste hitta det som passar en själv pm det blir igenom herbelife eller hälsostudion eller obesitasmotagning eller hemma själv till att börja med.