• Gdh

Pulverdieter

Hej!
    Ska precis börja med naturdiet idag (inhandlat pulver och soppor) - känner mig sjukt peppad.

Min plan är att dricka enbart shakes (pulver) i en vecka till att börja med, sen ska vi ner till svärföräldrarnas sommarstuga i en vecka, och då tänker jag byta ut så att jag äter vanligt middag. Sen när vi kommer hem igen så tänkte jag gå tillbaka till enbart pulver i en vecka.

Är 158-159 cm och vägde 77,4kg idag, mitt första mål är 70kg, sen är målvikten 58kg (egentligen 60kg, men vet att man går upp en 2-3 kg när man slutat med pulver).

• Gdh

Första dagen avklarad,

middagen var värst, men det berodde mest på att jag satt med thaisoppa och mannen och barnen åt pulled beef på briochhamburgerbröd :( :), men åt det vääääldigt å den var helt ok i smaken, hade i lite extra chiliflakes bara.

Hur går det för er?

• Gdh

Carina7907: oj! Grattis till viktnedgången, låter ju super, å att man kan äta det för evigt sen. Det är ju det som kan vara nackdelen med pulverdiet, att man själv måste hålla koll på ett annat sätt när man slutar.

Var flera år sedan jag gick på pulverdiet (innan nu då), men vad jag minns så är det bara de 2-3 första dagarna som är jobbiga, sen vänjer sig kroppen, det jag tycker är jobbigt är snarare att veta _hur_ jag ska äta sen, för att inte falla tillbaka i gamla vanor, men känner mig mer laddad denna gången (har tagit reda på lite mer, och märker själv vad för onyttigt jag åt).

Svar på tråden Pulverdieter