• FyrAAAA

Bim aug 2016

prinsessan15 skrev 2016-07-23 21:33:17 följande:
    Jag har exakt likadant och min äl ska vara 25/7, kör du med ältester?
    Exakt samma här! Överreagerat (eventuellt ) på massa saker idag! Lustigt, jag bör också ha äl runt 25/7!
  • FyrAAAA
    stellanocte skrev 2016-07-23 19:44:02 följande:
    Känner mig också helt ur balans i dag. Vill bara gråta och känner mig irriterat på allt och alla. Vet inte vad det beror på heller. Gravid är jag absolut inte för min ÄL är beräknad till den 26:e. Har dock ÄL-flytningar i dag och brösten har börjat ömma. 
    Kul att vi är flera med äl runt samma dag!
  • FyrAAAA
    Deni81 skrev 2016-07-23 17:50:40 följande:

Är på dag 12 nu...

När brukar du ha äl? Testar du? Jag tycker det låter mer som att äl är på gång än att den redan varit! Håller tummarna för er!!! <3
  • FyrAAAA
    Monsan skrev 2016-07-23 08:12:37 följande:
    Jag hade väntat... denna äl fick jag bekräftar att min sambos spermier mår bäst av att vila till sig.. dom gångerna jag blivit gravid har vi endast haft sex en gång då cd visat max.. denna cykel hade vi sex fredag, lördag, måndag, tisdag och onsdag.. max utslag fick jag tisdag.. fick mensen för 3 dagar sedan och denna gång ska jag vänta tills vi för max på äl testet.. :)
    Ja så har det varit för oss också! Hoppade över igår. Hade sex i tisdags och idag lördag. Hoppas på utslag för äl imorgon, då kör bi nog en gång till då! Men två dagar i rad är ner lagom för oss än fyra dagar eller liknande tror jag!
  • FyrAAAA

Inget utslag på äl-testet idag heller! Känns himla surt! Får hoppas på imorgon, cykeldag 17, jag brukar ha sen äl så inte alls omöjligt, men börjar bli rädd att jag missat äl, att den var ovanligt tidig. Någon som vet hur snabbt efter äl testen (cb digital) visar negativt igen?!

• FyrAAAA

Helt blankt äl-test imorse, vilket innebär att jag måste börjat testa för sent och missat äl den här månaden... När strecket var ganska starkt i fredags trodde jag äl var på gång men den måste då precis ha varit! Fortsätter följa er andra iaf. Förmodligen har min cykel ändrat sig lite efter senaste graviditeten. Nya tag nästa månad men släpper det här för den här månaden nu! Lycka till alla! <3

• FyrAAAA
    prinsessan15 skrev 2016-07-25 08:40:46 följande:
    Men om äl var tidig kanske ni pricka den ändå? :)
    Jag började ju testa med äl-test på fredagen, dag 14 i cykeln, har alltid fått utslag dag 16-17 ca och haft själva äl dag 18, därför började jag inte testa så tidigt som man "ska", var säker på att äl var på gång när strecket var starkt i fredags men ändå blev det inte en smiley så kanske hade fått utslag dag 13 om jag testat då på torsdagen och att själva äl ägde rum på fredagen?! Hade senast innan det sex på tisdagen, tänker att det inte finns möjlighet i och med det, men man vet väl inte, ska vara om någon rackare överlevde typ 4 dagar då Nu vet jag till nästa månad att jag måste börja testa tidigare! Det kan ju även vara så kanske att jag inte hade någon äl?! Har aldrig medvetet varit med om det tidigare men det sägs ju att man i snitt har en ägglossning per år som uteblir har jag för mig! Följer er andra iaf! Och hänger på i septembertråden sen!
  • FyrAAAA
    stellanocte skrev 2016-07-25 08:53:18 följande:
    Ja, roligt att kunna följas åt lite. När har du BIM?
    prinsessan15 skrev 2016-07-23 21:33:17 följande:Jag har exakt likadant och min äl ska vara 25/7, kör du med ältester?
    Nej, vi har sagt att vi ska avvakta med ÄL-tester och köra på som vanligt i åtminstone 5-6 månader. Jag känner mig dock väldigt sugen på att prova, ska erkännas
    Har bim 6/7! Men verkar missat äl denna månad! Hejjar på er andra iaf!
  • FyrAAAA
    Ememem skrev 2016-07-25 10:38:09 följande:
    Vilken cykeldag är du på? Jag får ofta en stegring kring dag 13-15 för att sen få nästan blankt några dagar innan fullt utslag vid dag 18-19.
    Jaha!?!! Är på cykeldag 17 idag! Min cykel har oftast varit helt regelbunden med utslag för äl runt dag 16-17 och sen äl dag 18, sen äl o ganska kort cykel/lutealfas. Får alltid mens på dag 28. Jättekonstig månad, känner mig smått förvirrad! Hade absolut inte väntat mig det här! Har ju en dotter på 9mån så kanske har cykeln ändrats?! Men förra månaden, första månaden vi testade för försök till ny graviditet var cykeln som vanligt, så det är svårt att veta vad man ska tro. Nästa månad börjar jag testa tidigare iaf för att veta säkert!
  • FyrAAAA
    Bäbiiiis skrev 2016-07-25 11:25:23 följande:
    Precis som Ememem skrev får jag ochså först halvstarka utslag på äl-test och sen blankt eller väldigt svagt innan det blir positivt så testa några dagar till om du är osäker.
    Ok! Visste inte att det kunde vara så! Hur lång cykel har du? Min är 28 dagar så vill inte ha äl för sent...
Svar på tråden Bim aug 2016