• jyns00

BF Mars 2017 - syskon

Ni som mår illa och tränar hur fungerar det? Vågar inte träna pga illamåendet. Kräker inte men mår illa en hel del.

• jyns00

Måste bara vräka ur mig att klockan ringde 4.45 imorse tvingade i mig havregrynsgröt men illamåendet och yrseln hänger i :/ åt yoghurt och macka på jobb och sitter på rast nu och känner mig allmänt kass. Hade det varit fler personal på jobbet hade jag varit hemma hela denna vecka... Jag vill vara hemma och må dåligt..

• jyns00
    Quirall skrev 2016-07-19 08:22:21 följande:

Tror inte heller det är någon fara så tidigt skyrocket men bra att du upptäckte det nu :)

Nu börjar det bli dags att påminna sig själv om och om igen att det är värt det, bara ta en dag åt gången eller till och med en timme åt gången.. andas.... Det här illamåendet börjar bli jobbigt nu och då är det ändå bara början :(
    Två dagar till att genomlida på jobbet och sen ensam hemma med två vilda barn en dag. Sen en dag till på jobbet sen ensam hela helgen med rastlösa vilda barn. Bara att bita ihop och fylla på förråden med salta kex, har ni några dundertips mot illamående?

Det hjälper för mig att äta varannan timme det får inte gå längre tid. Men mitt blodsocker sjunker snabbt nu :/ måste äta ofta och lite
  • jyns00

Hur är illamåendet för er? Ska bara jobba imorgon sen väntar 4 veckors semester :)

• jyns00

Har någon fått någon mage redan? Känns som min är lika stor som v18

• jyns00

Hur är det med er som mår dåligt? Jag är så trött på det försöker tänka att det kommer något underbart med detta men tycker så synd om min familj som har en slö mamma och sambo :(

• jyns00
    Amorea skrev 2016-07-26 19:30:12 följande:
    Jag är så less på detta nu så jag gråter var o varannan dag. Försöker tänka positivt men inte fan är det lätt. Är så van att må illa så de få korta stunder jag inte mår illa så väntar jag bara in illamåendet. Skulle inte förvåna mig om jag spenderar en dag utan illamående på soffan bara för att jag inte litar på att det är borta.
    Jag är själv så ledsen mellanåt, jag har semester och borde vara så glad men min sambo får göra allt känns det som. Hur många barn har du sen tidigare?
  • jyns00
    DevilsDaughter skrev 2016-07-26 21:07:21 följande:

Jag tror inte att mängden illamående har med könet på bebis att göra. Har mått dåligt med alla mina, olika kön.

Fick lergigan komp utskrivet idag men har inte provat än. Mår apdåligt, idag värsta dagen hittills. Min man undrar om semestern kommer bli förstörd, ska till kreta 25 augusti med våra fyra barn. Har lite panik inför det. Måste ju må ok då!!

Tror du att det inte har gått över då? :) jag hoppas på att mitt försvinner om 4 veckor när jag börjar på mitt nya jobb annars vet jag inte vad jag gör...
  • jyns00
    Amorea skrev 2016-07-26 21:22:35 följande:
    Jag har också semester nu. 2 veckor av den har spenderats i sängen o jag ser ingen ljusning. Min man är också ledig så han tar allt nu. Vi har ett barn sen innan. Jag mådde illa med honom också men inte i närheten av detta. Jag tycker inte om att vara gravid. Hade en förhållandevis lätt graviditet med sonen men jag är mentalt inte byggd för detta. Älskar barn så hade jag sluppit graviditeten hade vi haft fler. Jag är inte ens bekymrad över förlossningen. Det skrämmer mig inte alls o gjorde inte innan heller. Men att må blärk o va någons slagpåse i 9 månader. Nääähä du!! Haha
    Håller med dig! Innan denna graviditet så ville jag gärna ha tre barn men det får bli två. Det är så synd om barnen när man mår så här :(
    Hade en ganska enkel graviditet med min dotter. Jag gick gallstensbesvär så jag låg på sjukhus med dropp en del så vet inte om det gjorde att illamåendet var bättre med mitt förra barn. Jag vet ju att äter jag mår jag bättre men maten vill inte alltid ner. Blää vad jag är gnällig, tur man får lov att vara det här :D
Svar på tråden BF Mars 2017 - syskon