BF Mars 2017 - syskon
Hej!
Jag hoppar gärna in här, väntar syskon i mars :) jag plussade idag!
Hej!
Jag hoppar gärna in här, väntar syskon i mars :) jag plussade idag!
Jag har bf enligt app 3/3 :)
Jag har plussat idag. Vet inte om jag vågar tro på det men hoppar in ändå. Vi har haft ganska svårt att bli gravida nu. O förra graviditeten startade jobbigt o innan dess flera mf.
Vi har ett barn som är född maj 14.
Nu är BF 3/3.
Vi bor i norra Skåne.
Känner mig lite nojig då jag inte känner så mycket gravid symptom, bara att brösten spänner lite annars inget. Inte ens trött.
Jag mår så oförskämt bra just nu med lite molvärk o illamående som kommer o går att jag börjar tvivla på att jag ens är gravid. längar till att vi har fått göra ultraljudet så att man får se om det är någon där inne.
Har ni berättat för syskonen än? Vi har inte sagt nåt till sonen än o är lite osäkra på hur länge man ska vänta. Hur har ni gjort?
Nu känner jag molvärk för första gången idag sen jag plussade :) hehe
Jag ska börja nytt jobb efter sommarn och då kommer jag vara i v 13 när jag börjar. Är så nervös för reaktionerna när jag börjar men jag vill verkligen vara gravid nu.
Inga cravings än men däremot har jag upptäckt saker som inte funkar. Persika och nektarin gick inte alls att äta!
Är det någon av er som tränar något? Jag hade precis börjat träna seriöst och skulle gärna vilja fortsätta men känner mig lite feg. Tog en rask promenad idag o kände då ett ordentligt hugg i livmodertrakten. Nu känns allt ok dock.
Ang jobb så har jag sagt till mina närmsta kollegor men tänkte vänta så länge jag kan med att prata med de andra. Ska väl nämna det för chefen när jag är tillbaka från semestern.
Att skaffa barn kommer ju aldrig vid nåt bra tillfälle så det är bara att köra på för er båda, jyns00 och quirall.