Inlägg från: Sam Ståhl |Visa alla inlägg
  • Sam Ståhl
    Anonym (Andersa) skrev 2023-09-17 17:41:20 följande:
    Play it again Sam Tungan ute
    Casablanca Andersa...Flört Faktum är att jag tror att det aldrig sägs så i filmen! Men ett foto ur bildarkivet kan jag iallafall bidra med.

• Sam Ståhl
    Bondfrun skrev 2023-09-22 10:50:03 följande:
    Jag ställer mig i den samlade kören av alla som hyllar dina underbara bilder Bondbrun.

Den här gången med extra tvist i form av trevligt lingerie och dessutom lite hårda nypor också Tungan ute

Från mig blir det lite annorlunda strumpor på dagens bild.

/ Sam

• Sam Ståhl
    Bondfrun skrev 2023-09-23 08:34:24 följande:
    Mycket trevligt så klart, det är det alltid från dig - men färgbilden som du också tog samtidigt igår och publicerade igår var bättre. Renare, bättre ljus, andra skuggor och bättre perspektiv.

/ Sam (som också har lite klent med förnyelse nu på morgonen, samma outfit fotad vid samma tillfälle som gårdagens publicerade bild jag vet...)

• Sam Ståhl
    Anonym (Hotwife) skrev 2023-09-23 14:22:35 följande:

Försöker igen .,..
    Snyggt jobbat. Strumpeband - alltid trevligt. 
    Kul med nån ny som vill visa upp sig.Glad
  • Sam Ståhl
    Anonym (Hotwife) skrev 2023-09-23 15:06:04 följande:

Skickar en bild till då den första uppskattades ... Jag gillar att visa upp mig och min man har inga problem med det :)

Trevligt lingerie Glad
  • Sam Ståhl
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-09-24 22:49:36 följande:
    Svårt att ta bra bilder på sig själv. Men inte lätt att be någon fota heller.
    Åhh så snyggt, trevlig bild du bjuder på. Glad

/ Sam

• Sam Ståhl
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-09-24 22:49:36 följande:
    Svårt att ta bra bilder på sig själv. Men inte lätt att be någon fota heller.
    Tack för en trevlig bild. Törs vi hoppas på fler foton på dig?Glad

Mvh Sam
    (som inte kan hålla sig - en liten diskret bild av min sträckta vrist blev det den här gången. Japp, jag gillar att synas...)

• Sam Ståhl
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-09-28 13:57:07 följande:
    Jag har ofta fått höra att om jag ska ha trosor på gör de sig bäst kring anklarna. 
    Okej Hobbyfemboy Tungan ute

/ Sam

Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)