Inlägg från: Sam Ståhl |Visa alla inlägg
  • Sam Ståhl
    Guldnovan skrev 2023-04-03 12:48:04 följande:
    Briljant som vanligt. Vad heter den strumpan? 
    Tack för komplimangen. Jag har inte namnet på strumpan i huvudet men kan ju så klart ta reda på det. 
    Den har en väldigt speciell lyster och effekt, skiftar färg utifrån ljus. Detta är alltså samma som tidigare men ser annorlunda ut här:

• Sam Ståhl
    Guldnovan skrev 2023-04-03 13:05:43 följande:

Å den är mönstrad! Det ser jag nu om jag zoomar. Trodde det bara var glitter. 

Precis - den är mönstrad och med ganska hög denier - skulle väl klassa den som semiopaque.
    Den väcker hur som helst en hel del uppmärksamhet så om man kombinerar med kort kjol så landar ju blicken så klart 

onekligen på benen. Förskräckligt tycker vissa - andra njuter av den typen av objektifiering...Glad

Nästa bild från mig lovar jag blir nåt annat - så ni inte tror jag snöat in på just dessa. Ombyte förnöjer. Vi får se vad jag hittar på...
  • Sam Ståhl
    Guldnovan skrev 2023-04-03 17:03:19 följande:
    Jag tycker du ska börja sälja nylonstrumpor online. De som önskar kan få råd om vad som passar skor och övrig klädsel. Vore inte det något? Du kan uppenbarligen mer än de flesta om just detta. 
    Hej!
    Visst är mitt klädintresse stort, det erkänner jag villigt. Dock inte mitt yrke.
    Men vi börjar väl glida över i rätt mycket off topic nu med tanke på trådens namn endast intima bilder, gör någon lycklig!

En bild på mig som inte är är intim utan snarare påklädd med såväl strumpor som leggings och skor på, även om det ju är blottade sträckta vrister med - ett klassisk klockrent knep att skapa sensuell stämning även om det är en kraftigt beskuren detaljbild.

• Sam Ståhl
    Bondfrun skrev 2023-04-05 07:25:37 följande:
    Det är bara att ställa sig i kören bland de som hyllar dina sensuella bilder. Den rumpan i de snygga träningstightsen (som jag är 100% säker på att du medvetet valt för att du vet hur de ska accentuera för att få det bli så sexigt), åhhh...

Och klänningen du valt som sitter perfekt på dig (precis lika medvetet val där, du vet vad skärning, slits och urringningens form ska vara för att få till den sensuella stämningen), den bilden är så härlig.

Snyggt jobbat Bondfrun!Glad
  • Sam Ståhl

Det är ju ändå påsk på gång så då kan det väl passa med en bild i all enkelhet på undertecknad i lite pippigult! Glad påsk på er alla Glad
  • Sam Ståhl
    Anonym (Anders) skrev 2023-04-06 08:29:58 följande:
    Wow Sam - så läckert!
    Tack snälla du för komplimangen Glad
  • Sam Ståhl
    Bondfrun skrev 2023-04-12 18:48:22 följande:
    Trevlig bild Bondfrun. Stämningsfull med varmt ljus och fin trosa.

• Sam Ståhl
    Anonym (Anonym) skrev 2023-04-13 19:33:53 följande:

Här var stämningen på topp idag.
    Bjuder på pepparkakor så ni blir snälla 

Pepparkakor är mums.Glad
    Tack snälla du!

/ Sam
  • Sam Ståhl
    Bondfrun skrev 2023-04-18 08:47:50 följande:
    Åhh... Så läcker bild.
    Lite bondage dimension i den.Glad
    Snyggt!

/ Sam
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon lycklig! ;)